Bombtrack Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Hei Regner med det er støtdemperen som er gåen, men tenkte jeg skulle undersøke litt med dere Bilen føles mykere og mer spretten fremme på høyresiden, og i fartdumper og større humper høres det ut som at jeg slår nedi..men jeg hører ikke andre ulyder... Kan vel ikke være så mye annet enn demperen, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Gyng bilen hardt for hånd på høyre side,fortsetter den å gynge når du slipper er demperen gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Hadde samme lyd som deg da jeg kjørte over fartsdumper o.l.. Dette viste seg at fjæren var knekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Takker for forslag Men idag funket det helt greit igjen... Er det mulig at demperen kan ha frosset?? Hadde mildvær som gikk over til skikkelig kaldt vær her oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 De kan ha frosset ja,men det er tegn på fuktighet i demperen pga slitasje så du må nok bytte etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå