Sir Hofstad Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Da har jeg sett over settet. Prøvekjørt, med ledninger tilkoblet og noe ekstra braketter. Fjernkontroll... Eksos, innsug, bensinpumpe osv, bare å skru fast. Effekt oppgitt på Hydrophonicen er over 5KW... Bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Vel, da skal man vel være rimelig heldig med hele monteringen hvis det er gjort på "noen" timer. Tar som regel en hel arbeidsdag ivertfall hvis det gjøres skikkelig. Har montert en hel haug med disse, så har vært borti mye rart. det fine med Tyske biler, er at det finnes ferdige braketter til veldig mange modeller. Da sparer man seg fort 2-3timer arbeid med og lage en brakett. Men dette er et knall produkt gutter, så løp å kjøp er mitt tips. Er verd pengene. Med installasjonveileder til din bil tar det en kveld.Men da lager du braketter og monterer slik det er ment. Vil du bare gjøre det fort og "montere" noen timer... Kan sjekke hva verksted tar i morgen, men er ikke noe hokus-pokus. Poenget er å montere slik produsenten anbefaler til din bil, for en mest mulig hensiktsmessig integrering. Grunnen til at det blir installert mer webasto og defa, er at de er mye billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Kommer bilder straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 Med hydrophonicen, lednnett,fjernkontroll,bensinpumpe,eksos og luftinntak. Manual/installasjonsveiledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Mulighet for et rimelig kjøp ved rask avgjørelse. Hvis ikke kjøper jeg selv over helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Hvor mye skal du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 5 + porto. Er ikke jeg som selger, jeg har tatt den med hjem for å selge for en på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Tar den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå