conan Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Huskee Ratt og pedaler med rattgir og girsjalter. Passer flere typer konsoller (playstation-pc osv) 350 + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2008 b.u.m.p.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Mere ting samt en nesten hel delebil for salg. Sjekk linken for delebilen http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=93433&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Er de 2 blinklysene forran til e30 facelift like? Ser ut på bilde som at det ene er sotet, og det andre hvit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Er vinkelen og blitsen som gjør det er like ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Korsen det går med budet mitt på speilene? Kan ikke se det har kommet noe høyere. Er de manuelle eller eletriske forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaihore Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 passer utløserlageret på m40b18? isåfall, send pm, da kjøper jeg tvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 passer utløserlageret på m40b18? isåfall, send pm, da kjøper jeg tvert:) Aner ikke, er til en m20b25. Sjekk med delenr på feks koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Korsen det går med budet mitt på speilene? Kan ikke se det har kommet noe høyere. Er de manuelle eller eletriske forresten? Sendt deg pm men får ikke svar, ville du da de ? Ellers vil jeg bare bumpe hele skiten opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 mere til salgs. Helt ny forsterker i eske, us carvor 4+800 mosfet. det er en 4 kanals med max 800w. 600 inkl frakt. SOLGT... Ny Bosal bakpotte til e30. 325i, Kun prøvemontert før det ble bestemt og bygge nytt anlegg hele veien. 600 inkl frakt Bakluke til e36. Ikke sedan da den ble litt i smaleste laget. Passer vel coupe og cab tror jeg. Farge er sort metallic, litt småriper etter lagring men uten rust. hel og pen uten bulker. 600 + frakt Dempere ti bakluke e36 sedan, funker bra. 250 inkl frakt Caliber basskasse med 2 12" og neon lys, lyser pent i mørten Denne har blitt for stor til e36 min oxo har jeg ikke baksete som kan vippes ned, så da er det bare og selge. Spiller veldig dypt og flytter greit med luft. 800 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Mere lagt til i lista oppdatert side 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 bumpelidump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 bump.... Trenger litt småtteri til e36 sedan 325i. X deksel forran vifte i torpedoen X kjørecomp, ikke store men med temp osv (11 knapper) X varmeventilen i mitten av dashbord med 2 skruhjul (av/på og varmt/kaldt) Har du noe? Bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå