G-RACING Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Kjempefin bil!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt skinn- rens og farge? Selv har jeg svart skinn i min 523i, er begynt å blir temmelig slitt i førerstolen nå. Skulle gjerne fått farga opp litt og fått en ny forsegling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ble bra, overflaten så mye freshere ut nå.. Kjørte ikke du Grand Voyager før foresten? Jo - hehe Har hatt to stk. Voyager som jeg begge var kjempefornøyd med. Skjønner ikke helt hvorfor de har dårlig rykte...... Men så kjøpte jeg denne lille røde for å ha noe å pusse på og kjøre søndagstur med da ...........til slutt kjørte jeg ikke Voyager lengre - så da var det like greitt å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Kjempefin bil!!Kan jeg spørre hvor du har kjøpt skinn- rens og farge? Selv har jeg svart skinn i min 523i, er begynt å blir temmelig slitt i førerstolen nå. Skulle gjerne fått farga opp litt og fått en ny forsegling. Hei og takk ! Jeg stakk innom nærmeste Bohus og lånte farvekart. En flaske skinnrens + en flaske Guardian Leathercolour til sammen 430,- kr. Blir spennende å se om det holder en stund - ser iallefall bra ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Så kom snøen på hytta....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Den fargen der til E39... AAAAAH!!! Nydlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Noen ganger synes jeg faktisk ikke noe bilde er helt rettferdig med denne fargen, men den er iallefall utvilsomt en av de fineste på E39. Den skifter nyanser ganske mye med lyset, på grunn av at det er mye perlemor i denne lakken iflg. lakkereren min. Jeg har jo sett en del biler opp gjennom årene, men denne kombinasjonen av calypsorød og sandbeige interiør på E39 - fikk meg til å handle bimmer tvert. Skulle vært artig å vite hvor mange som har akkurat denne fargekombinasjonen....... Det finnes sikkert noen eksemplarer, men jeg har sett bare grått og sort i kombinasjon med rødfargen ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Pen farge ja, som utvilsomt kommer til sin rett i solfylte sommerdager da kommer perlene fram blir litt kjedligere på vintern ja, men men kunne drept for beige interiør i min ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Pen bil Trodde det var Vegar br. sin med en gang ..hehe Få på M5 speiler... pynter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Se der ja! Flott å se gamlebilen er like strøken ennå! Har stått og gnikka noen timer på den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Pen farge ja, som utvilsomt kommer til sin rett i solfylte sommerdager da kommer perlene fram blir litt kjedligere på vintern ja, men men kunne drept for beige interiør i min ja! Du har så rett med hensyn til sol og perler Personlig synes jeg grått interiør faktisk er meget bra i de fleste modellene - men jeg liker ikke sort til denne fargen. Vet ikke helt hva det er med sort, men liker det bare ikke. Hvordan går det med bimmer'n din ? Håper du får bygd den opp igjen, for tror ikke det er lett å finne maken. Trasige greier Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Pen bil Trodde det var Vegar br. sin med en gang ..heheFå på M5 speiler... pynter det Takk !! Den er jo nesten prikk lik med Vegar br. sin utenpå da (Iallefall før banekjøringa.......) Jeg får se om det kan bli M5 speil etterhvert. Er enig i at de er pene ! Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Se der ja! Flott å se gamlebilen er like strøken ennå! Har stått og gnikka noen timer på den gitt hehe Kan tenke meg den er gnikka på ja...... Tror ikke den er mindre strøken nå enn da jeg fikk den, selv om den brukes mye mer enn jeg hadde tenkt. Den er rett og slett bra pen !! Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Herlig å få ny polish etter vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Fint hva brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Har bare brukt Turtle før...... Første gang jeg forsøker AutoGlym. Synes det ble dypere glans av denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå