aloebiz.net Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Wow du har fått deg 7'er ja grattis med fet mafia-tralle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Takk !! ........og så er den Orientblå da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 nyyydelige bila du har;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Litt mer strøken i lakken enn min 540 var! Den er nå pusset ned. Skal kutte bort en rustet bit av bakskjermen og sveise inn en ny bit nå.. Den blir ferdig LeMans blå til neste uke en gang =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Nice.. E65 er nyyydelig bil! Fatter`n hadde en sånn 730 før.. du kunne ikke tenkt deg 22" på den da? Har et sett med 9,5x22" med 265/30-22 + 295/25-22... Sender bilder hvis du er interessert Er en smule store til min E39 er jeg redd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 nyyydelige bila du har;) Takk for det !! Var innom å tittet på din også - Den likte jeg virkelig ! Interiøret i sandbeige synes jo jeg selvfølgelig er det flotteste i disse bilene..... Den stod virkelig fint til grønnfargen din også ! Jeg må nok få kostet på meg M5-speil - det gjør faktisk en god del med utseendet. Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Litt mer strøken i lakken enn min 540 var! Den er nå pusset ned. Skal kutte bort en rustet bit av bakskjermen og sveise inn en ny bit nå.. Den blir ferdig LeMans blå til neste uke en gang =) Gleder meg til å se hvordan den blir - meget spennende !! Skulle gjerne prøvd den motoren din også...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Nice.. E65 er nyyydelig bil! Fatter`n hadde en sånn 730 før.. du kunne ikke tenkt deg 22" på den da? Har et sett med 9,5x22" med 265/30-22 + 295/25-22... Sender bilder hvis du er interessert Er en smule store til min E39 er jeg redd... Heisann !! Jeg må jo innrømme at det er altfor mye gummi med 50 profil..... Samtidig har vi så elendige kjøreforhold på rv. 7 her i Hallingdal for tiden - at all lavprofil tar knekken på det meste av deler i forstillingene. Iallefall skylder verkstedene på vei og lavprofil. Men det forhindrer jo ikke at man kan ha planer - og det har jeg jo Så felger står på listen over ting jeg vil gjøre etterhvert. 22" virker jo svæææært da - men jeg vil gjerne se bildene. Disse felgene står øverst på ønskelisten, men det er jo mye som er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 nyyydelige bila du har;) Takk for det !! Var innom å tittet på din også - Den likte jeg virkelig ! Interiøret i sandbeige synes jo jeg selvfølgelig er det flotteste i disse bilene..... Den stod virkelig fint til grønnfargen din også ! Jeg må nok få kostet på meg M5-speil - det gjør faktisk en god del med utseendet. Lekkert Ja interiøret er nydeli ja det utgjere en ganske masse send en melding eller ring til "dejan bmw parts" i bergen, der får du m5 speil for rundt 2000,- i go kvalitet(93444925) om han fortsatt drive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Takk for tipset ! Skal se om jeg ikke får ut finger'n snart..... Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Den 730'en, er det den som stod til salgs på Bidne Bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Den 730'en, er det den som stod til salgs på Bidne Bil? Det er nok den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Heisann ! H J E L P !!! Låset til baklokket har streiket på 5'ern. (97 mod 523 i sedan) Aktivatoren har knekt plast(!)akslingen sin... I tillegg mangler den lille fjæra som sitter festet i selve låsemekanismen. Fikk beskjed om at BMW ikke selger fjæra løst - må kjøpe komplett lås !! Kjipt Noen som kan hjelpe med deler de evt. har liggende for salg ?? mvh Bow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Den er kjip =/ Legg ut tråd i ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Heisann ! Jeg har forsøkt under "ønskes kjøpt" også, men det er dårlig med respons gitt.... Fornøyd med 540'n nå ?? Farven ble "ikke så verst" hehe Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå