Bowebow Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Fikk fikset låsen idag - etter et besøk hos hoggern..... Komplett lås 200,- kroner Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Gromme bila du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Heisann !Jeg har forsøkt under "ønskes kjøpt" også, men det er dårlig med respons gitt.... Fornøyd med 540'n nå ?? Farven ble "ikke så verst" hehe Bow. Ja nå er jeg fornøyd vettu! Alt av utstyr og slikt virker også! Helt i orden. Skal bare bytte toppdekselpakninger for de svetter litt (vanlig feil) og bytter samtidig innsugspakninger (også vanlig feil) så skal alt være i orden Da er det bare felger og senk så begynner det å bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Gromme bila du har:) Takk !! - Ikke dårlig den du har selv heller !! (Måtte innom å titte litt - Likte den !!) Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Ja nå har du fått deg et luksusproblem gitt "Hvilken skal jeg kjøre?" Men det er det beste luksusproblemet som finnes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Ja nå er jeg fornøyd vettu! Alt av utstyr og slikt virker også! Helt i orden. Skal bare bytte toppdekselpakninger for de svetter litt (vanlig feil) og bytter samtidig innsugspakninger (også vanlig feil) så skal alt være i orden Da er det bare felger og senk så begynner det å bli bra Blir helt sikkert topp !! Leverte forresten vinterfelgene til 5'ern til opp-pussing i går. Kantene var begynt å bli skikkelig svarte av eiring pga lakksprekk og salte vinterveier. "Garantert strøkne etterpå - som nye" - var reklamen hehe. Spennende å se om de blir bra. Har satt inn LED-lamper i engleøya, nye Michelin sommerdekk bak, og ellers bare kjørt, vasket, polert og digget sekserbrummen..... Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Ja nå har du fått deg et luksusproblem gitt "Hvilken skal jeg kjøre?" Men det er det beste luksusproblemet som finnes... Ikke vanskelig nei..... Digger nok mest 5'ern, for den synes jeg er spesielt pen alderen og km tatt i betraktning. For meg er E39 - Bimmer nr 1 !! I tillegg er det alltid noe spesielt med den første vet du 7'ern er mer en kjøremaskin med komfort..... Leser fortsatt i "bruksanvisningen" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Jeg tar den, for i nuet har jeg en E30 (min første Bimmer) og en E34. E34en føles bedre, som å ta på seg en skinnhanske klar til å slå tenna ut av noen (skikkelig autobahn sledgehammer), men samtidig så velger jeg oftere E30en min når jeg "bare skal ut og kjøre" fordi den gir en kul følelse som storebroren ikke matcher. Du får kose deg masse med bilene dine. Skjønner at du liker E39, E39 M5 er muligens min favoritt M-bil pga perfekt harmoni mellom utseende, lyd og egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Ja nå er jeg fornøyd vettu! Alt av utstyr og slikt virker også! Helt i orden. Skal bare bytte toppdekselpakninger for de svetter litt (vanlig feil) og bytter samtidig innsugspakninger (også vanlig feil) så skal alt være i orden Da er det bare felger og senk så begynner det å bli bra Blir helt sikkert topp !! Leverte forresten vinterfelgene til 5'ern til opp-pussing i går. Kantene var begynt å bli skikkelig svarte av eiring pga lakksprekk og salte vinterveier. "Garantert strøkne etterpå - som nye" - var reklamen hehe. Spennende å se om de blir bra. Har satt inn LED-lamper i engleøya, nye Michelin sommerdekk bak, og ellers bare kjørt, vasket, polert og digget sekserbrummen..... Bow. Ja det blir spennende! Post bilder! De var lite pene når jeg hadde bilen også... =/ Jeg har også montert LED i engleøya og jeg nyter åtterbrummen Har oppdatert tråden om bilen min nå og posta et par videoer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hentet felgene etter beautybehandlingen i dag. De ble meget bra synes jeg....... 4 stk. originale 8,5" x 10" Synd jeg ikke tok bilder FØR behandlingen.... De var skikkelig stygge !! Masse svarte felter pga eiring under lakken. Nå ble de nokså strøkne for 1800,- kr. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Nice hvor langt har 5'ern rusla nå? God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 gratulerer med to fine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Gromme bila du har:) Takk !! - Ikke dårlig den du har selv heller !! (Måtte innom å titte litt - Likte den !!) Bow. Takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Nice hvor langt har 5'ern rusla nå?God jul! Heisann ! 5'ern har rusla 265' nå - 228' når jeg fikk kloa i den =) I Januar har jeg hatt den i to år - huttetu !! Den er bare helt toppers å kjøre og holder seg utrolig bra. Skjønner ikke hva du tenker på som skal kvitte deg med den blå også.... Tenk deg om en gang til God nytt år !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 gratulerer med to fine biler. Takk - og godt nytt år til deg !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå