aloebiz.net Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Har kjøpt meg ny blå http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=139985 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Felgene ble bra hva heter fargen som de ble lakkert i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 To nydelige biler! Jeg er forelsket i Orientblå sammen med lyst interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 hi lest hele tråden, flott bil med riktig farge =) Her kan du ta en titt på min å se hva du syns, litt annen farge, mazda rød heter den vist(omlakkert) men meget flott farge som kler bilen veldig! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=139575 godt nytt år ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Felgene ble bra hva heter fargen som de ble lakkert i nå? Hei - jeg skulle gjerne fortalt deg det, men det spurte jeg faktisk ikke om når jeg hentet de. Ulempen ved å la andre gjøre noe..... Men det er iallefall en variant av en gråfarge. Jeg synes kanskje de ble litt mørke, og skulle jeg lakket de en gang til ville jeg gjerne valgt en litt lysere gråtoning tror jeg. Men de ble da endelig fine nok til dette saltslapset vi kjører rundt i her. Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 hilest hele tråden, flott bil med riktig farge =) Her kan du ta en titt på min å se hva du syns, litt annen farge, mazda rød heter den vist(omlakkert) men meget flott farge som kler bilen veldig! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=139575 godt nytt år ! Heisann ! Takk for hyggelig hilsen. Jeg har vært innom og tittet på grombilen din flere ganger nå. Så like og så forskjellig ! Jeg tror hjertet mitt er litt mer skeptisk enn hodet mitt - om du skjønner hva jeg mener. Jeg liker jo veldig godt fargekombinasjonene på min egen, men din har en råere look. Den brunfargen på interiøret har jeg ikke sett i kombinasjon med rødt før. Alle de svarte detaljene utvendig gir bilen et 'røffere oppsyn' Hadde jeg vært litt yngre, ville jeg sikkert sagt den var råtøff hehe Godt nyttår til deg også ! Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 To nydelige biler! Jeg er forelsket i Orientblå sammen med lyst interiør Takk for det !! Godt det finnes flere med denne kombinasjonen - eller kunne det blitt drama her hehe Jeg er også meget glad i disse fargene. I riktig lys gir det en skikkelig limofeeling nå du åpner døra. Tror det lyse gjør at bilen virker mye større inni også..... Godt nyttår ! Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 takk for hyggelig tilbake melding. ja, ser godt poenget ditt, og tviler ikke på at det nok fort skiller noen år mellom deg og meg. Interiøret seg mye bedre ut i dagslys, og om kvelden er det lekkert når du samtidig har lysene under dørene som tennes ved åpning. det er god stemning ! =) liker godt felgene dine, undrer selv på BBS til min, men greier ikke bestemme for hvilke, men dine fikk veldig fin farge. Godt å ta vare på gamle felger, gi de litt nytt liv! godt nytt år ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Felgene så jo veldig pene ut:) Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 Felgene så jo veldig pene ut:) Godt nyttår Hei ! Ja, jeg synes de ble det - selv om jeg kunne tenkt meg en anelse lysere gråfarge. Det beste med hele lakkeringen er egentlig at det ble fantastisk enkelt å holde de rene etterpå. De er så glatte at høytrykken tar all møkk uten børsting. Godt nytt år til deg også !! Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Lenge siden siste update her nå..... 5'ern har fått ny vannpumpe, radiator, dynamo og nytt dørhåndtak siden sist. Vannpumpa lakk litt og med trykkprøving etter rep. endte det med ny radiator også. Dynamoen ble skiftet preventivt fordi ladelampen begynte å lyse sånn av og til. En litt stresset start på en ellers hyggelig dag, medførte at jeg plutselig stod med et delt dørhåndtak i hånda... Men ellers brummer og kjører vi som før =)) Klar for å få på "vinterskonning" nå ! Michelin dekka bak klarer kanskje en sesong til. Ikke dårlig ! Disse kosta litt mer, men har nå ruslet to somre. Yokohamaene som satt på før, varte en hel sommer =)) Denne klarer faktisk å terge godt voksne mannfolk...... hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Har du flere bilder av sjuern? Noen oppdateringer på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hei ! 7'ern har jeg ikke gjort noenting med ennå =) Jeg har bestilt meg 20" felger hos GS - men de kommer ikke på før til våren. De tror jeg blir fine til bilen. Har ikke tatt så mye bilder faktisk, men slenger på noen som ikke er lagt ut før. Originalfelgene her er jo ikke stygge - men 18" gir for mye gummi =) Et par bilder fra interiøret som ikke ligger her fra før..... 7'ern er faktisk overraskende bra på snøen synes jeg ! Slenger på et av begge også..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Har samme felgene i 18tom på min til sommern...Helvete å holde rene pluss for mye gummi så slengte på 22toms på min! fin bil med fin fargekombo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 Du har helt rett med hensyn på å holde disse rene Tok meg tid til å titte på 7'ern din - Dæven, den likte jeg !! Lekkert =)) Jeg valgt meg Concave felgene til GS - veldig usikker på hvordan det blir..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå