aloebiz.net Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Denne klarer faktisk å terge godt voksne mannfolk...... hehe =) Fikk en god del kommentarer på den når jeg hadde bilen også! heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Mine felger støvet vel før jeg bremsa også...sykt...også tok det en evighet å vaske dem ved hver vask...så tilslutt ble jeg lei og kjøpte meg andre felger! Og beige interiør er igrunn det beste i en slik milsluker:) Hvordan er utstyrsliten din da? Ser igrunn ut som din er like "kjipt" utstyrt som min...Mangler massasje,elstoler bak,el lukking av bakluke, og servolukking av dører... (de fleste sier vel at sånt utstyr trenger man ikke..men vi med sjuere er bortskjemte:p ) Og Gs-concave felger er råe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 ....Tviler ikke aloebiz =)) Det artige er egentlig at noen faktisk blir ørlite irritert og forsøker å føre en "saklig" diskusjon omkring hvorvidt Merce eller Audi er dårliger enn Bimmer hehe Det er da ingenting å diskutere...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Mine felger støvet vel før jeg bremsa også...sykt...også tok det en evighet å vaske dem ved hver vask...så tilslutt ble jeg lei og kjøpte meg andre felger! Og beige interiør er igrunn det beste i en slik milsluker:) Hvordan er utstyrsliten din da? Ser igrunn ut som din er like "kjipt" utstyrt som min...Mangler massasje,elstoler bak,el lukking av bakluke, og servolukking av dører... (de fleste sier vel at sånt utstyr trenger man ikke..men vi med sjuere er bortskjemte:p )Og Gs-concave felger er råe Vi har tydeligvis felles oppfatning av multi-spoke felgen til BMW =)) Utstyrslisten er ikke så mye å skryte av her heller. (Likte "kjipt utstyrt" uttrykket =) Det meste av såkalt ekstrautstyr burde egentlig vært standard..... Min er levert ny i Norge - så jeg kan til en viss grad skjønne hvorfor, når man ser prislista til BMW på "extras". Mangler alle de ekstra ekstra du lister opp jeg også. Men man får glede seg over de som tross alt er her, spesielt komfortsetene synes jeg er et "must". Utover det digger jeg rattvarmen, Webastoen og skiposen om vinteren PDC, Adaptive lys, setevarme, regnsensor, lyktespylere, alarm osv burde jo ikke stå i ekstrautstyrlista. Dynamic Drive pakka skulle jeg gjerne hatt...... uten at jeg har erfart hvordan den funker. Mener forresten jeg så at den var priset i en nyprisliste til 40.000,- kr. Vet du om det er riktig ? Beige interiør er en helt annen 7'er enn en med mørkt interiør - Det er nå min mening =)) Man får virkelig storbil følelsen når man setter seg inn da !! Fikk forresten Concave-felgene i dag.... De ser råe ut - men mangla selvfølgelig hjulboltene. Så jeg får ikke satt de på - Får se om jeg slenger ut et bilde av bare felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 sleng på felgene på bilen...lurer på de felgene selv... jeg har dynamic drive...er igrunn verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Skulle gjerne gjort det, men det er mulig jeg har fått feil dekk - så jeg må kanskje sende de igjen..... Og så mangler jeg boltene... Legger ved et par bilder så lenge.... (Blir ikke det samme som å se de på bilen selvfølgelig...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Brukte "metoden din" og satte felgene utenpå.... Du får jo et lite inntrykk av hvordan det kan bli. Beklager dårlig kvalitet på bildet. Det er mørkt ute, og med blitz ble det bare kål fordi da ser man begge felgene utenpå hverandre. Løsningen ble lang lukkertid, men da burde jeg hatt stativ på kameraet..... Bow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 se der ja..looking goood Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 Tøffe disse Hvilken størrelse ble det på felg og dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Tøffe disse Hvilken størrelse ble det på felg og dekk? Ja, jeg tror dette kommer til å fjerne litt av "gubbepreget" hehe =) Det ble 20" - Hadde lyst på 22" - men valgte kompromiss med håp om at det blir litt komfort igjen...... 275/35 bak og 245/40 foran. Bow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 hmm...jeg må iallefall ned en dekk dim foran...265-35-22 nå...må vel ned i profil...hmm...Men rattvarmen savner jeg ikke...men kan kompensere med dynamic drive:p hva slags hjul blir det på vinterhjulene da?kjipe stål på 17toms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 .....på vinterhjulene er det 18" originale BMW-felger. "Kjipe" er nok en grei betegnelse =)) Blir nok å bruke disse denne vinteren også - så får vi se til neste høst Har faktisk ikke bilder av de engang..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Har ultra sma 17toms jeg as..men de er enkle a holde rene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowebow Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Vinterfelgene er iallefall enklere å holde rene.... En omgang i såpekanonen gjør godt før vinteren. Litt voks nå, så er vi klar for vintersaltspetakkelet....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 bare jeg som synes at de bilene har for god plass i bakhjulbuen? men den blei fin den Liker nesten sjuerne med litt gubbepreg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå