Gå til innhold

Her er min bil :D

Share

Anbefalte innlegg

her er det bilder av bilen min etter oppusinga :P er veldig førnyd med den nå ass:P ... det er full styling på den :D ... m3 vinga og m3 side skørt og sidel fangere :P... og 3.5 eksospotte :P... blei veldig groom lyd i den :)har ikke satt på di nye felga på bildene hadde dem ikke da... men skal ta nye bilder av den med di nye felga snart ;)...

det er en orginal 320 :) har tenk til og byge turbo i den til vintern igjen :D

.. men nå skal jeg begyne med et nytt et bmw e30 stv :P .. men driver og letter etter en e30 stv :P .. så vis du har en du skal selge så si i fra da :)

samma om det er litt rust på den ... eller om det er liten motor i den :P ..

må helst være skilter på den ;):P bare ikke alt fordyrt da ..men si i fra da vis du vet om noe eller om du skal selge en da;):)

men her er det noen bilder av bilen min =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mange smileys er det mulig å få plass til? Hehe. Men tilbake til bilen. E-30 er herlige biler, men jeg synes det blir mindre pent med monsterstyling på disse bilene. Det passer på en Hiroshima-racer, men ikke på tyske biler. Røsk av og sett på M-tech og Brock B1, så har du en vinner!

NB: husk å gjøre som jeg sier. Jeg tar aldri feil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det bilder av bilen min etter oppusinga :P er veldig førnyd med den nå ass:P ... det er full styling på den :D ... m3 vinga og m3 side skørt og sidel fangere :P... og 3.5 eksospotte :P... blei veldig groom lyd i den :)har ikke satt på di nye felga på bildene hadde dem ikke da... men skal ta nye bilder av den med di nye felga snart ;)...

det er en orginal 320 :) har tenk til og byge turbo i den til vintern igjen :D

.. men nå skal jeg begyne med et nytt et bmw e30 stv :P .. men driver og letter etter en e30 stv :P .. så vis du har en du skal selge så si i fra da :)

samma om det er litt rust på den ... eller om det er liten motor i den :P ..

må helst være skilter på den ;):P bare ikke alt fordyrt da ..men si i fra da vis du vet om noe eller om du skal selge en da;):)

men her er det noen bilder av bilen min =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som den kommer fra østeuropa og lagt ut på youtube i en elendig burnefilm. Det bør komme noen fete 10x17" felger som kan redde litt av førsteintrykket vi har fått. Den stylinga kommer på 8år for sent, i 2000 så hadde jeg sagt; kul E30. (men da var jeg 13år, og visste ikke hva e30 var)

Edit: første gangen jeg har sett 14smiletegn i en og samme post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...