bmwfreak89 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 her er det bilder av bilen min etter oppusinga er veldig førnyd med den nå ass:P ... det er full styling på den ... m3 vinga og m3 side skørt og sidel fangere ... og 3.5 eksospotte ... blei veldig groom lyd i den :)har ikke satt på di nye felga på bildene hadde dem ikke da... men skal ta nye bilder av den med di nye felga snart ... det er en orginal 320 har tenk til og byge turbo i den til vintern igjen .. men nå skal jeg begyne med et nytt et bmw e30 stv .. men driver og letter etter en e30 stv .. så vis du har en du skal selge så si i fra da samma om det er litt rust på den ... eller om det er liten motor i den .. må helst være skilter på den bare ikke alt fordyrt da ..men si i fra da vis du vet om noe eller om du skal selge en da;) men her er det noen bilder av bilen min =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 men har ikke fått plink lys foran i fangern enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daywalker-^ Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Sort netting også noen andre felger ville jeg skaffa meg, eller så er den så og si fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 jeg har andre felger ja ... men har ikke satt dem på enda ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Er det lov å si at dette er fælt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Absolutt ikke min smak når det gjelder E30! Her kreves det iallefall noe annet enn 7,5x17 hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 hehe, den blir ikke vanskelig å se på veien den der. Onkelpoliti er glad i sånne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 lool.. ass takk for den a .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 fy f#%/#( Dette var ikke bra,"litt" for mye,hehe. Er finest med veldig moderat styling disse E30'ene. Men gudskjelov er smaken som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Er ikke sideskjørtene feil vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Hvor mange smileys er det mulig å få plass til? Hehe. Men tilbake til bilen. E-30 er herlige biler, men jeg synes det blir mindre pent med monsterstyling på disse bilene. Det passer på en Hiroshima-racer, men ikke på tyske biler. Røsk av og sett på M-tech og Brock B1, så har du en vinner! NB: husk å gjøre som jeg sier. Jeg tar aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Ikke min smak dette her altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 får bare dritt av dere her inne da... LOL dirt ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 her er det bilder av bilen min etter oppusinga er veldig førnyd med den nå ass:P ... det er full styling på den ... m3 vinga og m3 side skørt og sidel fangere ... og 3.5 eksospotte ... blei veldig groom lyd i den :)har ikke satt på di nye felga på bildene hadde dem ikke da... men skal ta nye bilder av den med di nye felga snart ...det er en orginal 320 har tenk til og byge turbo i den til vintern igjen .. men nå skal jeg begyne med et nytt et bmw e30 stv .. men driver og letter etter en e30 stv .. så vis du har en du skal selge så si i fra da samma om det er litt rust på den ... eller om det er liten motor i den .. må helst være skilter på den bare ikke alt fordyrt da ..men si i fra da vis du vet om noe eller om du skal selge en da;) men her er det noen bilder av bilen min =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Ser ut som den kommer fra østeuropa og lagt ut på youtube i en elendig burnefilm. Det bør komme noen fete 10x17" felger som kan redde litt av førsteintrykket vi har fått. Den stylinga kommer på 8år for sent, i 2000 så hadde jeg sagt; kul E30. (men da var jeg 13år, og visste ikke hva e30 var) Edit: første gangen jeg har sett 14smiletegn i en og samme post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå