knut_olestad Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Av kritikk blir man sterk heter det, men det gjelder tydligvis ikke alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 haha, morsomt å se på folk tilte av så lite:P men monsterstyling skulle vært forbudt, vi snakker store bøter og inndragelse av bil og førerkort i straff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 kult med styling da.. til en hvis grad. men nå har ikke jeg sett bilen så skal ikke utale meg.. gi gutten litt pusterom da. hehe. sikkert en veldig fin bil:D sleng ut noen bilder sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Rart hvordan smaker endrer seg, da jeg var yngre syntes jeg masse plast var tøft, men nå.. jo mindre jo bedre Trådstarter vil nok le litt av det her om noen år Jeg har ikke sett bilen din, men velger ikke kritisere, du liker den, det er det viktige. Men du må ikke klikke vinkel av det som blir sagt, ta det med humør, de fleste her inne har fått litt dritt slengt etter seg, men vi er venner likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Rart hvordan smaker endrer seg, da jeg var yngre syntes jeg masse plast var tøft, men nå.. jo mindre jo bedre Husker jeg selv syns det var kult med masse plast og dekaler. Var av den (u)heldige sorten som baserte min kunskap om bil etter Fast and the Furious filmene når jeg fikk lappen Vokste heldigvis fra min fasinasjon av plast og dekaler, på samme måte som jeg vokste fra barne-tv i sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Nå har ikke jeg sett bildene, men virker som om at det er snakk om noe stort noe... Men er vel greit at andre bygger bilene sinne annerledes vel? Er jo ikke kult å ha en bil som man har byttet bodycit på som kansje 1000 andre har likt av på sine biler?!?!?.. Men legg ut bildene da;) Skal kansje kjøpe meg min første bil til sommeren jeg, og jeg har ikke lappen xD er bare 16! Så vil ha litt inspirasjon:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Rart hvordan smaker endrer seg, da jeg var yngre syntes jeg masse plast var tøft, men nå.. jo mindre jo bedre Husker jeg selv syns det var kult med masse plast og dekaler. Var av den (u)heldige sorten som baserte min kunskap om bil etter Fast and the Furious filmene når jeg fikk lappen Vokste heldigvis fra min fasinasjon av plast og dekaler, på samme måte som jeg vokste fra barne-tv i sin tid Er du vokst fra barne-tv? OH NOOO!!! Er forresten ikke mange år siden jeg kjørte VW Jetta, hvit med svarte tribals over hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Hehe, ja, et dårlig eksempel kanskje. Men alle har jo sine perioder hvor man liker div, men som man i etterkant ler av og ikke skjønner hvordan man kunne like det. Barne-tv var kanskje ikke korrekt å sammelikne i denne settingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Enkelte burde faen mæ SKJEMS!! ikke det at æ personlig har sans for monster styling osv,men det e ikke mye hensyn folk tar ser æ. En ting e å komentere idiotiske bygg i litauen osv,men sånn som det ble gjort hær no,er helt FORKASTELIG!! Bli rett å slett irritert æ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Det er egentlig ingen som burde skjemmes her. Folk har bare sagt akkurat hva de mener. Er jo helt vanlig det på et diskusjonforum. Ja, blir litt teit å kommentere hva trådstarte gjør og sier, men men. Han har lagt ut bilder av en "enten liker du den, eller så hater du den - bil" så han får tåle litt krass kritikk syns jeg. Det viktigste er jo at han liker bilen sin, ikke at vi, (jeg) liker den. Legger man ut bilen sin på nettet, på et forum, må man nesten bare finne seg i negativ kritikk såvel som god kritikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Ser ut som den kommer fra østeuropa og lagt ut på youtube i en elendig burnefilm. i min verden kalles derre å være rett å slett frekk!! ellers e æ hovedsakelig enig i det du skreiver,mener bare at normal folkeskikk burde være en selvfølge. Sku likt å sett enkelte sakt slike ting face 2 face,bli for enkelt å sitte bak ett tastatur å være stor i kjeften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Sant, ingen fin ting å si. Kunne spart seg for akkurat den. Holder med å si at man overhodet ikke liker utseende osv. Men gjort er gjort, og er bare å ta det med et smil. Man kan ikke regne med at alle har lik smak, eller er likt oppdratt Men nok OT nå. Vi vil ha bilder opp igjen bmwfreak! Man må jo ha noe å diskutere her inne! Så peis på med bilder, og gjerne også av hjula du tenker å bruke, så kanskje du får noen innvendinger der også! Du hadde vel sånn helt ærlig, ikke trodd at alle skulle applaudere utseende på bilen? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Det der syns jeg faen meg er respektløst av folk! Mister helt lysten til å delta i forumet her. Må da gå an å bruke huet litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 jeg så denne bilen før bildene ble slettet, og den var jo ikke så fæl den da. Ikke min stil, men få på noen felger som matcher den svære bodystylingen så ser den jo gjennomført ut. Og selv om ikke stylingen faller i smak hos alle så er det jo fortsatt en E30 325i... Så den sparker jo ifra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Ja. Er heller ikke fan av overstylete biler, men jeg eier da litt folkeskikk. Er helt enig i at det er greit å si at det ikke er helt din smak, men denne hetsingen syns jeg man kan slippe unna. Kjedlig, for vi mista jo en medlem i forumet der. Og ryktene går jo sikkert av alikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå