plumbo79 Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Det er for mange sære menesker her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 hvis folka som kommenterer her er så "gamle" burde de jo ha vett nok i huet til å komme med konstruktiv kritikk, ikke bare slenge dritt! folk bør kunne respektere at ikke alle har lik smak når det gjelder styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 ja det mener jeg også! Som det ble sagt tidligere her, gutten var vell 18-19 år og nettopp fått guttedrømmen på veien! Jævlig kult å bli møtt av slikt da! Husker no selv hvor turbo jeg var da jeg jobba med E30`en min dagene før jeg fikk lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Nå kjenner jeg som er compact-eier til dette fenomenet da. ''compact er jo golf med bakhjulstrekk'' er en av mine favoritter:) hehe... Men det har ikke gått SÅ langt som dette her for min del da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Hehe, tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Grav frem litt frimodighet, vi skal støtte deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Tror det brått ble en bruker mindre her inne... Har jo ikke sett noen nye poster av han i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foo Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Jeg så bildene før de ble fjernet. Strøken rød BMW men kanskje litt feil styling. Men heller ikke for overdrevet! Felgene var ikke de aller feteste, men de fungerer sikkert. Tatt i betraktning at eieren var 18 år og dette var hans første bil så mener jeg han har ei feit kjerre. Sammenlignet med min første bil så er dette en ferrari. Jeg var stolt eier av en 78-mod 244 Volvo Håper alle i fremtiden kan være konstruktive i kritikken av forumets brukere, og heller gi tips til forbedringer. Da vil vi få mange fete Bimmers ute på veiene, og det vil vel alle her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Bilen var sikkert myyye feitere enn galantene og fiestaene folk uten bilinteresse og kjerringer (uten bilinteresse ) kjører!! Dessuten er det jo riktig bilmerke!?!? Jeg ble nysgjerrig på hvordan bilen ser ut merker jeg!! Få ut bildene igjen a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 jaja . får vell selge ut bilder av den igjen da .. men den ser ikke ut nå lenger .. grunet av der den sto .. jeg hadde ikke lister rund viduet på den .. så jeg sa ikke sett den ute når det regner .. ha den inne og natta ... ja sa han .. når jeg kom for og hente den .. så sto den ute bak huse hans :S låste opp bilen .. full av han i setene i gulvet var klis bløt.. cd spiler var ødelakt ... låket mugg av den lang vei ... han har heler ikke vært noe fink med og lakke den heller ... når du ser på den ute når det er sol nå så ser du at det har rent og .. ret og slet stygg i lakke .. har satt den inni garasje nå .. skal pusse den ned igjen .. så sende den på lakkering igjen .. uten stylinga .. har faktis blitt lei av den stylinga ... har mere lyst på m-tech styling på den.. felga som skule på dem har blir stjert . hehe så det er ikke akkurat mye og skryte ta den (eller det har det eller aldri vært i følge noe av dere her ) hehe ... samma det ... men har kjøpt meg ny bmw nå 530i .. skal være sånn den er .. har lagt den ut her den oxo men nesten igen som kommetere den hehe ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå