sveinis Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Ok, her trodde jeg det bare var drit i kalipperne, men typen på eu-kontrollen sier bremsepumpa har tatt kvelden og må byttes. Shit! På verkstedet skal de ha 8000,- for jobben. Er dette noe man kan gjøre selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 du kan gjøre d selv ja, men d er noe jobb, trangt å komme til, så må du lufte bilen ordentelig etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Bremsepumpe? Du snakker ikke om hovedbremsesylinder egentlig? Eller ABS pumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ja, si det. Jeg siterer hva typen på verkstedet sa på telefon. Skal ned og snakke med han i morgen, så får jeg litt mere peiling på hva han mener. Takk for svar så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 bremsepumpa er d samme som hovedbremsesylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ok, da stemmer sikkert det. Hmm... Da får jeg vel sjekke deleprisene rundt omkring. Utrolig kjip utgift detta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Kan ikke si jeg har brukt den betegnelsen før, men en erfaring rikere nå Men så til trådstarters spm. Ja, den kan du bytte selv og det er ikke den store vanskelige jobben, skru av bremserør og skru av muttrene som går inn på bremsekraftforsterkeren, bytt ivei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ok, så da skal jeg bytte del nr.1 på bildet? Ser jo ikke så vanskelig ut, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 den er passe lett å bytte.. byttet selv på min e30.. mest knot å få av bremserørene... men det går greit.. når du bytter den sylinderen, så bytter del nr 4 og 2 sammtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Du har helt rett sveinis. I tilegg gjør som combatkit foreslår. Er bare knote arbe, men ikke vanskelig arbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Flott! Takk for tips folkens Er jo rimelig grønn på dette, men en gang må jo være den første? Tråden blir nok oppdatert med frustrasjoner underveis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå