Gå til innhold

Ombyggings papirer til E30?

Nemesis
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg Har en E30 2.5 liter som egentlig er en 320.Alt er ombygget på bilen til at det skal kunne stå en 2.5 liter i den. Skiftet bremser osv. Jeg var litt uheldig er å ble stoppet i teknisk der de klippet skiltene siden den ikke var godkjent med motoren. Nå lurer jeg på om det er mulig å få den godkjent som 325 istedet for 320. Evt må jeg har ombyggings papirer å hvor får jeg tak i de? Håper noen kan gi meg litt svar å informasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ombyggingspapirer ja, nei det er ikke lett og få tak i nå i 2008 da alt er blitt s vrient og vanskelig. Egentlig skulle det vært søkt om den ombyggingen til BT, da det ikke er gjort så må du jo ta det derifra. Det du og trenger er papirer på motor / deler du brukte til ombygging. Kopi av vognkort til bilen 2.5L'n egentlig stod i er ett godt kort på hånda.. Motoren må og være av nyere dato enn selve bilen.

Men for og strø litt salt i såret, når du er inne på at de må ha blitt tipset. Ja, igrunn så må de det da en B20 og B25 er prikk like. Beroende på hvilken modell du har selvfølgelig. Å se en sekser oppi motorrommet er ikke akkurat uvanlig så de burde egentlig ikke blitt mistenkelige ;) Hvis ikke han som stoppa deg hadde ufattelig god peiling på BMW, så ble de tipset. :P

Edit; det er forskjeller, men de er så marginale at jeg kan ikke tru mine ører om det er fakta at han/hun som kontrollerte så dette av seg selv. Forskjellig utfroming på innsug blandt annet, men det er jo så lite at, nei, utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,0 har jo L-jetronic. 2,5,n. motronic. er vel ikke akkurat vanskelig å se forsjell viss de er litt oppegående. Men vi skal vel ikke tro vi er synlige alle som surfer på bimmers..

Eh. her datt jeg ut!?

Men iallefall. Er vel ingen her inne som evt kan ha noen papirer? Scanne å printe ut ? :P Forenkler prossesen min litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,0 har jo L-jetronic. 2,5,n. motronic. er vel ikke akkurat vanskelig å se forsjell viss de er litt oppegående. Men vi skal vel ikke tro vi er synlige alle som surfer på bimmers..

Eh. her datt jeg ut!?

Men iallefall. Er vel ingen her inne som evt kan ha noen papirer? Scanne å printe ut ? :P Forenkler prossesen min litt ;)

som i att politi/biltilsynet kikker innom. Du trenger ikke registrere deg for å lese innlegga her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...