///Martin Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Vurderer å selge felgene mine med nesten helt nye dekk 225/35 18 fremme og 225/40 18 bak. Har stått på E39 før men står på E30 M3 no. Beklager dårlige bilder men var de eneste jeg hadde for hånden! Felgene er ikke skjeve eller kantkjørte men det har flasset av litt klarlakk på kanten. Selges for 5000,- eller ALLER HELST byttes/delbetaling i BBS,ACS eller OZ futura felger til E30 M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 vet du om de passer e36? hvilke dekk står på? hvor mye mønster sånn ca? vurderer nye felger siden jeg ble lurt litt i fjor av en og fikk noen bulkete felger. er lei av og fylle luft anenhver uke:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Skal få sjekket opp dekkmerket og mønsterdybde neste gang jeg er å ser på M3`n(Bor ca en time unna vinterlagringen). Når det gjelder hvilke bilder disse passer tror ikke jeg det skal være noe problem siden boltsirkel passer. Må vell eventuelt bruke spacere. Og disse er ikke skeive nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Felgene er for 5-, 6- og 7-serien i tillegg til E30 M3. Hvis man skal ha de på 3-serien, så må man evt valse en del, da de bygger utover mot hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Felgene er for 5-, 6- og 7-serien i tillegg til E30 M3. Hvis man skal ha de på 3-serien, så må man evt valse en del, da de bygger utover mot hjulbuen. Da vet vi det. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Lyst på BBS-felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Kan kanskje selges uten dekk for 3000,- om noen vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 har du mulighet til å sjekke opp innpress? er det 8 eller 8.5" bredde? Må ha nye felger til sommeren har jeg funnet ut. Er da eventuelt mest intressert i å kjøpe uten dekk siden eg har 6stk med godt mønster liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Håper på å få hentet felgene på fredag. Da skal oppdatere annonsen med bilder og mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 oki, den er grei.. Har ikke noe hastverk ennå og må få tak i litt peng også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Må bare beklage til dere som har vist interesse for felgene. Jeg har enda ikke fått hentet de fra vinterlagringen. Håper nå på å gjøre dette i løpet av påskeferien! Mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brustad Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Hei! Er dekkene helt utslitt siden du skal selge uten? Hvilken dekk dim bruker du på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå