Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Som styremedlem i Otta Gatebilklubb A/S er det en glede å informere om:

Gudbrandsdal Motorfestival,

fra fredag 6.juni til søndag 8.juni!

----------------------------------------------------

mgmo.jpg

Litt info om klubben og Motorfestivalen:

Vi i Otta Gatebilklubb har ett formål, å skape noe positivt rundt motormiljøet. Vi vil at politikere, lovens lange arm og vanlig mann i gata skal kunne se at positivitet kan skapes rundt nettopp motor og sosiale samenkomster. Vi tar STERK avstand fra alle uorganiserte treff og samenkomster der, ifølge Norsk lov, ulovligheter blir gjennomført. Vi kjemper for at Gudbrandsdalen skal få en fullskala motorbane, der alle i alle aldre som har lyst til å finne på andre ting enn de mulighetene som er i kommunen, kan utøve sin store hobby og livsstil. Vi er opptatt av å gjøre Otta kjent som ett positivt motormiljø, men også at regionen og gudbrandsdalen skal kunne dra nytte av vår virksomhet, og at kanskje andre klubber blomstrer i distriktet.

Gudbrandsdal Motorfestival (senere kalt GU) er så klart vår store satsing gjennom året. GU skal være en inkluderende festival, en festival for ALLE. Uansett nese for motor, musikk eller andre ting, skal vi gi deg samme muligheten i distriktet som i byene. Vi krysser motor, aktiviteter og musikk. GU2008 blir arrangert 6. – 8. juni på Otta Turistsenter, med alt som hører til en festival. Musikk, camping og yrende folkeliv. Vi kan i år lokke med band som Rednex, The Carburetors, Best of Rock og Carina Dahl, pluss mange flere.

GU er som sakt en inkluderende festival, som for mennesker som motor. Vi gir deg motorsykler, gatebiler og Amerikanske biler. Alt på ett og samme sted.

Vi vil inkludere hele Otta, regionen, gudbrandsdalen og Norge. For mer informasjon, sjekk ut www.ottagatebilklubb.no

Billetter til festivalen er lagt ut på Billettservice.no

Jeg håper vi klarer å gjennomføre en vellykket festival-helg og håper vi får plassert Otta på kartet, -for blir dette en suksess, vil dette bli et årlig arrangement.

Kom gjerne med konstruktiv kritikk, og jeg oppfordrer spesielt BMWCCN- avd. Hedmark-Oppland medlemmer om å vise interesse for dette treffet, da det ikke finnes noe aktiviteter i området vårt i BMWCCN's regi heller dette året.

For mer info, sjekk ut:

www.ottagatebilklubb.no

Hilsen Knut A. Simenstad.

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Går det an å ha slik nord for Kvamsporten da...? ;) He-he... Neida, synes det er et kjempeinitiativ og jeg skal prøve å reise hjem til dalen den helga dette evt. blir!

Lykke til!

Skrevet

Dette skal jeg ta videre til resten av vår nylig startede motorklubb :) VMK er akkurat kommet igang og vi hadde en høstmønstring i fjor, med godt resultat. Dette hadde vært morsomt å være med på :)

• 1 month later...
Skrevet

Heisann.. jeg pleier å få mail tilsendt automatisk når det kommer svar i mine tråder, men ikke på denne tråden tydeligvis.., så derfor har jeg ikke registrert responsen innpå her.

Det er gjort litt endringer:

Festivalhelga er fra fredag 6.juni til søndag 8.juni!

Vi har oppretta hjemmeside og eget forum!

Sjekk ut www.ottagatebilklubb.no

Dette blir bra! :bmw:

Skrevet

Vi tar STERK avstand fra alle uorganiserte treff og samenkomster der, ifølge Norsk lov, ulovligheter blir gjennomført.

Kom gjerne med konstruktiv kritikk, og jeg oppfordrer spesielt BMWCCN- avd. Hedmark-Oppland medlemmer om å vise interesse for dette treffet, da det ikke finnes noe aktiviteter i området vårt i BMWCCN's regi heller dette året.

Fint at det blir arrangert biltreff slik at det er sagt.

Lurte bare på dette med hva som legges i uorganiserte treff og hvilke lovverk som du henviser til? :) (f,eks er alle disse bimmerstreffene rundt om betegnet som uorganisert egentlig da?).

mvh Glenn

Skrevet

Det jeg mente er at vi tar avstand fra alle uorganiserte treff og sammenkomster der det foregår ulovlige aktiviteter, som villmannskjøring uten tillatelse eller på uegnet sted o.l.

"Uorganiserte" bimmers treff o.l. er da på ingen måte noe vi tar avstand fra! Slikt liker vi, bare det foregår på lovlig og forsvarlig måte!

Vi skal ikke oppfordre til ulovligheter, om klubben skal ha sjanse til å overleve og samtidig ha et best mulig rykte.

Som tidligere skrevet, jobber vi for å få en fullskala motorbane, det får vi neppe om vi opptrer useriøst. Bil og aktiviteter som har med bil å gjøre, forbinder utenforstående som negativt og tåpelig.

Dette er vi innstilt på å snu!

Vi har en interesse og entusiasme som kan sammenliknes med annen sport/ hobby/ yrke!

Det er dette vi i klubben har som mål, da det ikke er tilrettelagt for å dyrke bilinteressen i området vårt!

Kort fortalt, om vi blir respektert, får medhold og til slutt får en motorbane, så får vi vårt sted å leke oss med bilene våre, på lovlig vis og under trygge omgivelser! :D

Når det gjelder både Otta Gatebilklubb og vår storsatsing;

Gudbrandsdal Motorfestival, har vi kun fått positiv respons så langt!

Det vil komme reklame og reportasjer om dette i forskjellige bilblader etterhvert.

Sjekk ut hjemmesiden vår, og spre ut den informasjonen som ligger der.

Vi har også eget forum!

Og er det noen som har lyst til å bli medlem i selve klubben er det mulighet til å registrere seg på hjemmesiden vår!

Det arbeides med flere medlemsfordeler, og hjemmesiden blir oppdatert jevnlig.

www.ottagatebilklubb.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...