zephyr23 Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Hey, holder da på å fikse opp E21'n min etter en liten smell jeg hadde på senhøsten som resulterte i dette : anyways, jeg lurer på om det er noen som har denne frontplata liggende: andre ting jeg er interisert i er : - Hvitt blinklys høyre side ( uten sprekker ) - Nyrer - 316 lykter + 316 grill, dvs: bare to lykter forann og grill til dette. hvis du skulle ha noe av dette så ta kontakt på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 ingen som kan hjelpe meg? var å sjekka prisen på det idag hos BMW, men de visste ikke når de kunne skaffe og tør ikke nevne pris en gang så, ingen som vet om noen som har eller kan skaffe? trenger ikke være 100% strøken, bare den ikke har allt for mye bulker og rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 http://www.wallothnesch.com/e/frameparts.htm har alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 jupp de har allt, untatt akkurat den frontplata jeg refererer til lengre oppe i tråden :/ sjekka hos de for en stund sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Tjah, jeg har vel noe liggende... Som forsåvidt ligger på utsiden av verkstedet vårt, som du stort sett bare trenger å modifisere litt for at den skal bli feit.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 nei, vil ikke ha den frontplata du. skal ha den jeg hadde, dvs den på bildet lengre oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 karros.no eller noe lignende har mye rart=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Og hva er så spes. med den frontplaten, det er den som kom på 80 mod. og opp. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=10 Hvis du gidder og laste ned delekatalogen til e21 på www.wallothnesch.com så finner du frontplaten der pos.41/02/11 Pris 150,5 euro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 sier ikke at det er noe helt sykt spess med den... men bare at den ikke var helt lett å få tak i brukt.. men fant den bare ikke på wallothnesch med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå