Spinx Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Jeg husker sist jeg gang jeg var på treff var det kjempe bra oppmøte ca 150-250 ikke bare bimmere da men var stemmning. Noen som gidder og planlegge eller vet om et nytt treff i kristiansand snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Må vel enten bli et ''herjetreff'', eller så tror jeg folk venter til det blir varmt nok til å gå ut av bilene:) Men nytt treff er ikke å forakte det nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Var litt kaldt i høst da vi hadde et lite treff, noe som tok livet av stemninga hehe Men kunne jo kanskje begynt å planlegge noe nytt igjen. Må jo ikke vente til sommeren heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Nei. Finnes jo jakke og lue Finner du noen biler du vil kjøpe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Sist gang jeg sjekka hadde bilene varmeanlegg? Også det er jo ca 4-6grader det er jo ikke så kaldt. men tenkte kanskje om 1 mnd eller noe. må jo få samla noen folk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Tror vi satser på varmere klima denne gangen jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Nei. Finnes jo jakke og lue Finner du noen biler du vil kjøpe da? PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Sist gang jeg sjekka hadde bilene varmeanlegg? Også det er jo ca 4-6grader det er jo ikke så kaldt. men tenkte kanskje om 1 mnd eller noe. må jo få samla noen folk osv. Vil ikke du gå UT av bilen for å se på ANDRE biler? Må vertfall vente til folk får på sommersko igjen, så vi slipper biler med stålfelger og gocart-hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Veldig godt poeng der hyggmaister tenkte egentlig ikke på det med felgene:( Men dette hadde vært moro bare med flerer bimmere. http://www.youtube.com/watch?v=0SDnEBzQJ7w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Ikke alle som har små hjul om vinteren vettu Jeg har iallefall like breie hjul på sommern og vinteren. Klar for treff jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Sist gang jeg sjekka hadde bilene varmeanlegg? Også det er jo ca 4-6grader det er jo ikke så kaldt. men tenkte kanskje om 1 mnd eller noe. må jo få samla noen folk osv. Vil ikke du gå UT av bilen for å se på ANDRE biler? Må vertfall vente til folk får på sommersko igjen, så vi slipper biler med stålfelger og gocart-hjul ØY! Ikke diss stålfelgene mine din slubbert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Veldig godt poeng der hyggmaister tenkte egentlig ikke på det med felgene:(Men dette hadde vært moro bare med flerer bimmere. http://www.youtube.com/watch?v=0SDnEBzQJ7w hahah... min gamle håndball trener og den rx7 er bøs!! men ja.... vi venter til i mars april når folk har fått ut bilene, skal nok få igang et treff igjen... tro meg... sender til en bestemt person, så får 2-300 stk vite det... hehe... men, vi kan jo ta et bmw treff før den tid... vet om flere som ikke vil ha bilene ut av garasjen før saltet er borte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Det har jeg heller ikke sagt men ikke alle som har det sånn som deg. Men jeg og 3 kamerater til av meg er klar for treff vi:D flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Fordelene med vinterdekk er at de ofte ikke er like dyre som de brede sommerdekkene, så folk har litt mer gummi å svi av Men er jo bare å holde litt liv i en slik tråd, å si at den datoen blir det et treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Det har jeg heller ikke sagt men ikke alle som har det sånn som deg. Men jeg og 3 kamerater til av meg er klar for treff vi:D flere? var den til meg eller boddiz? men jeg er også klar, så lenge jeg ikke må jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå