Spinx Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Dobbel M3 spoiler:D Love it. må bare få til en lakkering snart.
Boddiz Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Ja, er ikke det M3 GT spoiler da? Jo selvfølgelig må vi har mer enn ett treff, derfor må vi "starte" allerede nå!
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 2-delt spoiler høres ut som GT-kopi ja.. Hva med treff den 11. april? En fredag jeg føler på meg at det blir knallsol og mulighet for blårøyk, fotoshoot og mye snakk.. Da har mest sannsynlig folk fått på sommerhjula, fått vaska og polert opp bilene og sprader rundt uten ullsokker
marararius Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 2-delt spoiler høres ut som GT-kopi ja.. Hva med 11. april? En fredag jeg føler på meg at det blir knallsol og mulighet for blårøyk, fotoshoot og mye snakk.. Da har mest sannsynlig folk fått på sommerhjula, fått vaska og polert opp bilene og sprader rundt uten ullsokker 11. april hadde passet fint tenker jeg Da skal jeg vel kanskje klare å få bilen ferdig lakkert til da Om ikke været fucker opp ting, for da venter jeg med lakkering. Men har hvertfall fri den helga Blårøyk må vi jo prøve å få til! Og ta litt fler bilder enn sist.
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 januar-februar-mars er jo vintermånedene.. kjedelig å dra igang noe i mars og så blir det slapsevær.. 11. april er et fint første sommertreff Om ikke flere har noen innvendinger?
Rabies Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Ja, 11 april høres bra ut det, men et lite vintertreff er jo heller ikke å forakte:) Så slipper jeg å få dårlig selvtillit fordi alle har feitere felger enn meg, hehe... Burde jo kunne få til begge deler:)
kazynor Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 passer sikkert for meg og må bare legge inn tid til et besøk for å vaske bilen på veien
vegsir Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 eller en søndag. må jo tenke på at folk skal rekke å kjøre bort dit etter skole/arbeid. og kanskje skal på arbedi på lørdagen igjen
Hyggmaister Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 11 april kan nok gjerne passe for min del hvertfall Men er jo klart, på en fredag rekker jeg nok ikke å være der før i 6tia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå