Gå til innhold

Bilder av anlegget DITT for og se hva folk har nå til dags.


Anbefalte innlegg

tydelig vis ikke hehe;)

har desverre ingen anlegg i noen av bilene mine men da jeg blir ferdig med minien min da har jeg anlegg :lol: men kan jo ike legge det ut her siden dette er et bmw forum hehe

Sånn i teorien så er det jo på en måte BMW, siden BMW leverer alt som har med MINI å gjøre. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet er feil bil men men!! Anlegget jeg hadde i mercedes'en jeg solgte i september. Alpine 310r med 7"touch screen og dvd, ekstra dvd spiller, ps2, 2stk forsterkere, 3 stk front sett, 7" skjerm i hver solbrem og nakkestøtter, 6.2" skjerm i dørene framme, 15" skjerm bak i lokk, 5" coaksial bak, 3 stk røde optima batterier, 1.5farad kondensator, ps2 uttak inne i bilen og bak i koffert+++

Har ikke bygget noe fint i e46'en som er vært å vise fram!! Ennå

5nvoxdx0anz9tg9y3mz7.jpg

os8tzuhkwtzjid6uouze.jpg

z7b1bo5u0f0zagy2p1bl.jpg

kgdxzk2svn8svxznn5b9.jpg

73y3ixop46b6fi5tk5en.jpg

pd7u91sm8l01qqfrkaif.jpg

icrage2fc3cf9vra5udc.jpg

n6zdozkbgs6ocw1nlhtr.jpg

3kdmda55lhzxuuu2205t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nett kjøpt ny bil, så er under bygging enda.

Men det jeg har er: Pioneer TSW3004SPL subber (2 stykk), Pioneer DEH-P6900IB spiller, MA Audio HK401SX Mono 1800 Watt Amplifier, en eller annen Boschmann forsterker til front og bak settet, Frontsett originalt (enn så lenge) bak settet er noen Pioneer 6,5" så jeg må skifte ut til noen 5,25" slik at dekselet kan monteres. Så har jeg en skjerm foran, så skal monteres i nakkestøttene (må ha en til) så skal jeg ha en lilleputt 7" toutch foran å carputer.

Bilder kommer når det ser skapelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd-spiller: Pioneer DEH-9800BT

Subwoofer: Ground Zero Nuclear 12" på 2000W RMS

Kondensatorer: 2 stykk Rockford Fosgate digital 1farad.

Fronthøytalere: Pioneer TS-A132C 2 komponent

Bakhøytalere: Infinity 4012i reference

Forsterker for sub: Rockford Fosgate Power T20001BD (over 2000W RMS)

Strømkabel: 30mm2 strømkabel.

Batteri: Optima Yellow top

Driver for tiden og bygger subkassen, legger ut bilder snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har ikke montert mittt enda.. men har handla inn to stk alpine type x composett, og en digital alpine 4.100 forsterker. har ikke bestemt meg for monoblokk og sub enda, men blir å følge den samme serien tror jeg.. så skal jeg bruke rockford 3sixty.1 interface...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerna, du må ha sett for mye på Pimp My Ride, skjerm nederst på dørsiden..:)

Hehe!! Hadde 2 stk liggende og slang faktisk :D Helt idiotisk med så mange skjermer, men kult da :D

hehe.... sett denne mange manger :-P viktig med skjermer i dørene! tenk når det er mørkt ute, og du må rygge og ikke ser noe med sota ruter, så åpner du døra og kan følge med på filmen mens du rygger :-P hehe...

mitt anlegg står i ganga nede i kjelleren... kommer nok inn i bilen senere i år ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...