skillbill Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Har ikke noe bilde, men det trengs vel ikke heller; kjører original bmw business cd-spiller, pluss jeg har byttet org-høytalerne i hattehylla med noen fra infinity:D dunker MYe bedre selv med org spiller:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Ja det var det da mysild vet ikke helt om det er noe og vise fram akkurat Litt annen klasse iforhold til de andre bilene,Men får se om jeg tør dette når jeg har gjort ting fedig med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 sleng ut! greit å kunne se hvilken bil jeg evt kan hilse på hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 hehe ja.. hehe jeg kjenner igjen din får og si det sånn<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 ja men i pokker... hvorfor vet ikke jeg hvem du er!? åhr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Bildetråder er alltid morsomt! Her er det kun Focal som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 så morro ud mbrothe kan tenkte det spiller å siden det er åpent Bra gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Lovely<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Hvor mye måtte du ut med for et sånt mbrothe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Noen anlegg vi har bygd. Mange flere bilder finnes på www.audiocustom.com Spørsmål besvares med glede og tilbakemeldinger er alltid morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Cd-spiller: Pioneer DEH-9800BT Subwoofer: 2 stykk Rockford Fosgate P310D2 ( 10" ) Kondensatorer: 2 stykk Rockford Fosgate digital 1farad. Fronthøytalere: Pioneer TS-A132C 2 komponent Bakhøytalere: Infinity 4012i reference Forsterker for sub: Rockford Fosgate Power T20001BD Strømkabel: 30mm2 strømkabel. Batteri: Optima Yellow top Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Det der e36 cab anlegget der...fungerte det? Fikk beskjed om at både subber og bassrefleks måtte være vendt framover og at det måtte være tett rundt kassen bak mot bagasjerommet. Dette for å få grei lyd fram i bilen. Fikk aldri testet dette når eg hadde cab. Men M3 cab er kanskje på vei i mitt eie snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 Det der e36 cab anlegget der...fungerte det? Fikk beskjed om at både subber og bassrefleks måtte være vendt framover og at det måtte være tett rundt kassen bak mot bagasjerommet. Dette for å få grei lyd fram i bilen. Fikk aldri testet dette når eg hadde cab. Men M3 cab er kanskje på vei i mitt eie snart.... Jeg har hatt 2 sub'er vendt fremover og tett rundt kassen bak bagasjerommet, det ble drittdårlig lyd. Nå blir lyden slått bakover og blir sendt tilbake til fronten, blir veldig bra lyd :D Samme som folka gjør med stasjonsvogn, sub'ene snudd bakover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Noen som får litt tam bass når setene er oppe? Når jeg tar ned setene kjenner jeg STOR forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 ja, er godt skjermet... du bør kutte ut en del av platene i hattehylla, og hive opp et rør skal du ha mer lyd i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå