Wicky79 Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Dette er kanskje ett dumt spørsmål, men spør nå likevel.. Jeg har en e36 som jeg ønsker nye seter i... Kan jeg da KUN kjøpe fra e36 eller kan e46 også passe?? Takker for svar!! Mvh Wicky79 Moderatoredit (R Andersen): Velkommen til Bimmers. Vennligst les reglene for forumet før du poster. Jeg endret overskriften din til noe som heller forteller hva du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Alt passer med rett understell. Mulig du må lage ny fester/understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Det er mulig å få E46-interiør til å passe ja, men må litt tilpassningsarbeid til. Er jo enklest å få tak i til E36. Ta en tur inn på autopower.se Hender det ligger noen vaderinteriør der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicky79 Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Ok.. Tusen takk for raske svar! Fant ett på nettet som var mørke blått, men når jeg nevnte det til broderen, klikket han nesten.. he he.. Så det skulle jeg IKKE ha tydeligvis.. Her skulle det gå i sort )) Så får vel bare lete da.. Fant nytt som var veldig bra, men håpte å finne noe pent brukt til en billigere pris Mvh Wicky79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå