Mauro Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1764175 Mulig jeg nedgraderer bilen etterhvert Så, er det noen som har hørt noe om denne før?
stianosthus Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Den var ivertfall alt for dyr Denne med sportseter så jo pen ut: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70386
Mexos Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Den var dyr :S Men sjelden km stand hvis den stemmer da
elmirh Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 den bilen så jeg for en måned siden var ute hos han som hadde den for skulle kjøpe noen deler av han. bilen er ganske strøken den, særlig innteriøret litt kjipt det ikke var sportstoler, den var vist lakket 2 ganger i fjor, så var ganske strøken og blank i lakken, var heller ingen synlig rust på bilen. eneste som var er at venstre for skjerm der bredderen er limt på der var det en fin 5cm sprekk i lakken. men elllers er bilen bra og etter det jeg forstod så sto den i garasje mesteparten av tiden.
-Lasse- Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Altfor breie hjul på en e36! Det ser jo ut som de stikker langt utenfor hjulbuen.. Ikke helt bra hvis en skal bli stoppet i en teknisk kontroll Bortsett fra at de superstar felga helt klart er ståtissmateriale, er bilen generelt altfor dyr synes jeg... !
Mauro Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Sendte en melding til han. Vil ikke ha den om den ikke er 100% strøken, til den prisen ihvertfall.
-Anders- Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Bør være strøkent til prisen. Fine felger da!
S.Hafsmo Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 forstår ikke helt de reglene der, hvor mange svære pickuper kjører vel ikke med hjula en halvmeter utafor hjulbuen? fadern var akkurat på PKK med Tahoen med slike hjul, og ingen som reagerte på det..
bård Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Hjulet kommer jo ikke helt opp til hjulbuen på de bilene der, er vel det som er problemet på personbiler.
Thomaz Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Er ikk lov å ha dem utenfor på Pick up heller.. Kan subbe borti folk, derfor det ikke er lov.. Litt teit spør du meg.. MEN! Di Superstarfelga er veldig ståtiss materiale ja!! Hvor for man kjøpt sånne? Sånne der trenger jeg! Driver å snuser litt etter nye felger
-Lasse- Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Er ikk lov å ha dem utenfor på Pick up heller..Kan subbe borti folk, derfor det ikke er lov.. Litt teit spør du meg.. MEN! Di Superstarfelga er veldig ståtiss materiale ja!! Hvor for man kjøpt sånne? Sånne der trenger jeg! Driver å snuser litt etter nye felger Det kan se ut som det er grandeur: http://www.bilprodukter.no/html-sider/s ... -2006.html Det er custom felger med valgfritt innpress. Koster skjorta... Fra 7-8 lapper pr stk og oppover
BreitBau Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 hvis den er verdt 145 000 så kommer jeg te å legge ut min for 200 000 når jeg er ferdig i april.. *snøft* Fine felger.. Fins veldig lite "ståpikk" materiale under 7-8 k per felg da Skal du ha sånn bil som det der kan du ikke ha felger til under 25 000,- Det blir bare kompromiss
Mauro Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 ny bil igjen nå alex Hehe, må jo være lov å myse litt! Hvem har du solgt gamle bilen min til da ? Og hvor mye fikk du for den?
Dr_S Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Er ikk lov å ha dem utenfor på Pick up heller..Kan subbe borti folk, derfor det ikke er lov.. Litt teit spør du meg.. MEN! Di Superstarfelga er veldig ståtiss materiale ja!! Hvor for man kjøpt sånne? Sånne der trenger jeg! Driver å snuser litt etter nye felger Er ikke bare pga det...har også noe med vannsprut/steinsprut bakover. Men, hva i alle verden er det her? Solskjerm av noe slag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå