M3 Yngve Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Siden så mange er missfornøyd med farge valget mitt, så lurer jeg på om noen kan lage noen fine farge valg på M3 min. Takker for hjelp
SteffenM2 Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Hva vil du ha da? Ble glad for å høre at du kanskje ombestemmer deg.
vetu03 Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Arild G er dyktig i photoshop... Spør han;) Syntes det var en fet farge kombinasjon du hadde tenkt på først jeg men;)
///MoePower Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Jeg syns den fargen du har nå er den aller beste jeg. Stasj den opp med litt carbon-detaljer så kan dette bli bra. Liker ikke skrikende farger. Fargen du har er veldig fin i sola da den får skimt av blått, mens den i dårlig lys ser sort ut.
Sir Hofstad Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Arild G er dyktig i photoshop... Spør han;)Syntes det var en fet farge kombinasjon du hadde tenkt på først jeg men;) Ja...
Ivanrogov Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Ble veldig syre-farger.(brukte ikke mange min) Men du kan jo se at orginalfargen ikke er ille. Men den kan vel bli litt kjedelig, da det du driver med er show
Geir Anders Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Alpine White er uten tvil den tøffeste fargen, med noen spes. farge detaljer, som Jay Dee sin M3, med gule lykter osv. Estorilblue og Imolared er også tøffe farger.
johjoa Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Alpine White er uten tvil den tøffeste fargen, med noen spes. farge detaljer, som Jay Dee sin M3, med gule lykter osv. Estorilblue og Imolared er også tøffe farger. Alpine White e den rååååeste farga!
M3 Yngve Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Takker for svar. Ja hvit er over kult det, men det har jo så mange nå. Blir nok sånn planene var, men kansje om noen kommer med noen over kult. Når jeg kjøpte min orange Nissan og pella av nesten all dekoren, for å sette på ny. Var den ikke kul den heller. Tror med hvit/ sort dekor og den grønn fargen på bilen og felger, blir meget tøft. Denne bilen skal ikke vinne noen priser for shine. Blir mye carbon, men ikke mye som skal syns. Kun de rillene på panser og mulig på difusoren bak.
Ivanrogov Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 En liten harry norsk driftemod. Slengte på litt stickers som ikke har noe med saken og gjøre, men var det jeg kom over. Om du vet hvilke stickers osv du skal ha på, så kan jeg slenge på de også. (ja, versjon=som på norsk)
Sir Hofstad Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Nå er sikkert dine valg preget av at du må kjøre streamere med reklame osv. Og da skjønner jeg at man gjerne blir preget av Rallycross... Men, tøft blir det vel gjerne når man kommer med "clean" bil og tråkker til. Hvis man skulle tatt det helt ut synes jeg WTCC stil er tøft Hvit BMW med reklame som synger og går fort. Og egentlig er det slik at; vil du bli husket for hvordan bilen ser ut, for bilder og sponsorers skyld, eller for hvordan du kjører? personlig synes jeg bestandig underdogen som kommer med "vanlig" bil og vinner er tøffest.
M3 Yngve Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Skrevet Januar 25, 2008 Nå er sikkert dine valg preget av at du må kjøre streamere med reklame osv.Og da skjønner jeg at man gjerne blir preget av Rallycross... Men, tøft blir det vel gjerne når man kommer med "clean" bil og tråkker til. Hvis man skulle tatt det helt ut synes jeg WTCC stil er tøft Hvit BMW med reklame som synger og går fort. Og egentlig er det slik at; vil du bli husket for hvordan bilen ser ut, for bilder og sponsorers skyld, eller for hvordan du kjører? personlig synes jeg bestandig underdogen som kommer med "vanlig" bil og vinner er tøffest. Du er inne på noe der. Er så heldig at jeg har gode sponsorer i ryggen og de skal jeg virkelig prøve å tilfredstille. Men hadde vært over kult med matt sort, sorte ruter, blank sorte felger og et blank sort felt, alla viper stripe over bilen. Uten noe dekor.
Sir Hofstad Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Med eller uten streamers? Ville jobbet intenst for å få kjøre uten, da jeg i en annen tråd har forklart hvordan jeg tenker. Kan legge til at jeg er en "voksen" mann som har et lidenskapelig forhold til disse bilene, og valgte å utdanne meg til bilfaget derfor For de litt mer "uinnvidde" er det kanskje tøffere med en "rally" bil, men handler de noe deler de da? Det du må forklare sponsorer... Vi på bimmers osv som bruker penger på bil vet hvem du er og sponsorer også Forøvrig kunne jeg ønsket mer info om bakgrunnen din og hvem du er...
-Sammy Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Vel da har jeg prøvd meg litt.. Jeg må understreke at de felgene som har blank kant og gull senter er Ivanrogov sine. Dette var meget pene felger så jeg brukte dem i noen av bildene mine, håper det er ok. All ære til Ivanrogov på disse felgene! Ellers så har jeg sotet vinduene og lyktene foran og bak. Pluss fargene da (mulig noen ble litt grumsette - dette vet jeg ikke hvorfor..) Her har jeg modifisert felgene litt. (prøvde litt mer i retningen matt sort, ble ikke helt bra men..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå