J.A.L Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Hei har en 85 323 som går på 1700rpm på tomgang.. har sjekket hele motoren for vakumlekk.. men det er ikke noe sted! så jeg lurer på om det er noe annet som kan føre til så høy tomgang.. takk for svar;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 hvordan skjekket du den for vakumlekk? Har samme problem på min (2300rpm), så greit å høre hvordan andre gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 hm.. sjekket alle slangene opp å ned.. å sprøyet startgass rundt alle slangene å sånn.. ingen tegn tilforskjell.. så kan ikke skjønne no annet enn det er tett jeg men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 Ingen som vet? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 tomgangsregulatoren da, sjekket denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Har kødda litt med den å.. men skjer ingenting nesten... skal setten i verkstedet idag.. må skru hele uka får å få ferdig til eu.. så får håpe jeg finner feilen da vel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 oppdater om du finner ut noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå