Kenny_ Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Ryddet litt å funnet ting jeg ikke trenger lengre. Klare sideblinklys til E36, Kjøpt inn til E36 coupe 95 mod. 100,- Orginale baklykter til E36coupe Bilen var gått ca 130tusen da jeg skrudde disse av. 400,- evt bud Delene befinner seg i Åsane i Bergen. Send meg en PM visst intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Baklykter er solgt. Sideblinkere igjen, 100kr. 114kr inkl frakt Kan også selge denne service nullstilleren visst jeg får ett bra nok bud. Kan brukes på alle bmw'er opp til 99. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Minste pris på den nullstillern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 300kr inkl frakt (Sendes som brev) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Da var nullstilleren og blinklysene solgt og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå