maurtin Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Lurer på å skifte ut min utdaterte minidisc-spiller med en sånn med sjerm og dvd. Har hørt at skal man ha en brukbar en må man oppi 6-7.000 kr minst.. Men lurer på om noen har erfaringer med noen av de billigere som den Boss BV-9960 på denne siden http://www.bilradiospes.no/prodliste.ph ... 6&ukid=130 takknemlig for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Kjenner et par stk som har denne spilleren. Tenkte litt på den selv å så jeg spurte på bilradiospesialisten, han mente den ikke var noe særlig, men fungerer bra til den prisen. Det gjør den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 du har en slik en? hva er bakdelene? Grei sjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 har ikke en selv nei. Bakdelene kan jeg tenke meg er kavliteten? Og oppløsningen på skjermen osv? er ikke helt sikker.. Han på bilradiospesialisten sa du får det du betaler for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 ok, takk for svar. Får heller bruke like mye penger på en god cd-spiller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Bilradiospesialisten sa til meg at 80% av Boss spillerne var kommet tilbake for reklamasjon. De siste 20% mente han var blitt kastet Jeg kjøpte nylig den øverste på siden.. Pioeneer avh-5900dvd el noe slikt.. Veldig fornøyd iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian84 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Har sett noen brukbare multimedia in-dash spillere hos CBS-Elsenter, de har et merke som heter Eonon, skal være god kvalitet. Feks. har de en med dvd, divx, tv, bluetooth osv. + gps til rett under 5000 kr. http://www.cbs-elsenter.no/index.php?pa ... &Itemid=64 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 hei jeg har en blaupunkt aspen ivdm 7003 den kostet 17000kr ny . men selger den for 9000kr. kun brukt i to månder interisert eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Hørte selv på denne boss spilleren når jeg skulle kjøpe. Den var helt grei til den prisen, og skjermen hadde omtrent lik kvalitet med de andre. Men menyene på spilleren ser ut som de kommer fra den første nintendoen og de hadde en tendens til å gå i stykker. Selv kjøpte jeg denne, og er meged fornøyd http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1741 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 hei jeg har en blaupunkt aspen ivdm 7003 den kostet 17000kr ny . men selger den for 9000kr. kun brukt i to månder interisert eller? nei takk;) Var egentlig ute etter en svinbillig, men siden de da ikke har så god kvalitet så er jeg litt usikker på hva jeg skal velge.. Blir mest trolig en vanlig spiller uten skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå