Onkel Ballong Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Selger nå min E30 prosjektbil. Er en grønn, eldre e30 med M20B25-motor. Følger med en gigantisk haug med deler, blant annet dører, vinduer, lister, lykter, en stor haug med hjerner og masse andre deler. Står på 15" alufelger med gode dekk. Bilder kommer så snart jeg rekker få tatt noen. Selges IKKE i deler, så ikke spør. Kom med bud dersom du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 Hvor holder du til, og har du en prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 Bimmerking: 5000 kroner kanskje? Holder til rett utenfor Drammen. Rovderacing: Kommer bilder så snart jeg får tatt noen, den står ikke her hjemme hos meg. Mulig jeg har noen bilder, men de er ikke spesielt bra. Skal sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 Ok, fant noen crappy bilder jeg hadde slengende. Siste bilet er felgene. Dog på en annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Mye jobb å få på skilter? Kjørbar? Har bilen interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Bilen er ikke i kjørbar stand per idag, motoren trenger nytt ledningsnett for å gå skikkelig. Den starter, men går ikke på annet enn tomgang. Interiør er det, selv om forsetene er ganske slitne. Ellers er alt interiør der, selv om ikke alt er montert på plass. Hvordan det er med å få skilter på den vet jeg ikke, planen min var bruke den som banebil, så det har aldri vært noe issue for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 er det original 325? eller er det bare motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Tror bilen var en 320i, med 325-motor puttet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Ørliten bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 godkjent ommbygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Er nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Ballong Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Ingen som trenger en delebil eller ett koselig prosjekt og jobbe på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 to eller fire dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Byr 2500.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg