bmwhamster Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 Bilen står fremdeles for salg den...finansiering kan ordnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Pen bil. Akkurat sånn det ska se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 er den eugodkjent? årsavgift?.. er det forresten vanskelig å eugodkjenne med uoriginal motor, eller har ikke det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 er den eugodkjent? årsavgift?.. er det forresten vanskelig å eugodkjenne med uoriginal motor, eller har ikke det noe å si? Lurte på det samme, må få eugodkjent en e30 med m5 motor . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Blir ikke det enkleste og godkjenne den som E30 M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Hadde det bare vært så lett så.. Eneste måten og få godkjent noe sånt på er og finne en blind mekaniker.. Eller kjenne noen som kjenner noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Bilen står fremdeles for salg den...finansiering kan ordnes Har du noe Tlf jeg kan nå deg på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel07 Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Har sendt deg en pm, lurer fælt på bilen.. Håper du gir lyd fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 litt OT men hvor får du kjøpt sånne baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel07 Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Lurer på om han kan ha sovnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Lurer på om han kan ha sovnet Hehe... denne karen kjører langtransport, veldig ofte...så han er skjelden her inne....bedre å ringe han for info.. han kjøpte forøvrig min gamle E30 M3.. viss han har kostet på og passet på denne like mye som den, så er denne bilen meget bra! sikkert et knall kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel07 Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Ja vel. Det er slik å forstå. Ja, jeg lurer jo veldig på den bilen da.. Har ikke noe tlf nr til han heller. Så han er flink til å passe på biler.. ja det høres jo veldig bra ut Hvordan opppfører en slik motor seg da, ved "normalt" bruk? Jeg mener er det mye vedlikehold og sånn p.g.a Turbo? Kanskje det er noen her som vet inntil jeg får tak i "hamsteren" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Han kjører langtransport døgnet rundt ca, så er ikke mye her nå dessverre. Samme baklykter på bilen er det fler som er sugene på, men di er nok ikke å få tak i nesten lenger gitt! :/ Ja OAF, denne bilen + M3'en har fine liv di. Bra går dem begge også! Med tanke på åssen den oppfører seg Daniel, er vel det litt vanskelig å forklare om du ikke har prøvd en turbobil før holdt jeg på og si. Å ang vedlikehold er det jo slik vedlikehold di fleste motorer/turbomotorer burde ha! Ikke at det svarte deg så mye men! Hehehe.. Hamsteren svarer nok så fort han kan! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Ja, du må ta å pushe på Tom, så han legger ut prosjekttråd om M3'en....eller i allefall en bildetråd...hadde likt å sett det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Bilen er jo begjært avregistrert i 2006.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg