Gå til innhold

E30 med 745 Turbomotor Selges

bmwhamster
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på om han kan ha sovnet :whatever:

Hehe... :wink: denne karen kjører langtransport, veldig ofte...så han er skjelden her inne....bedre å ringe han for info.. han kjøpte forøvrig min gamle E30 M3.. viss han har kostet på og passet på denne like mye som den, så er denne bilen meget bra! :wink: sikkert et knall kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel. Det er slik å forstå. Ja, jeg lurer jo veldig på den bilen da.. Har ikke noe tlf nr til han heller. Så han er flink til å passe på biler.. ja det høres jo veldig bra ut :)

Hvordan opppfører en slik motor seg da, ved "normalt" bruk? Jeg mener er det mye vedlikehold og sånn p.g.a Turbo?

Kanskje det er noen her som vet inntil jeg får tak i "hamsteren" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjører langtransport døgnet rundt ca, så er ikke mye her nå dessverre. Samme baklykter på bilen er det fler som er sugene på, men di er nok ikke å få tak i nesten lenger gitt! :/

Ja OAF, denne bilen + M3'en har fine liv di. Bra går dem begge også! ;)

Med tanke på åssen den oppfører seg Daniel, er vel det litt vanskelig å forklare om du ikke har prøvd en turbobil før holdt jeg på og si. Å ang vedlikehold er det jo slik vedlikehold di fleste motorer/turbomotorer burde ha! :) Ikke at det svarte deg så mye men! :) Hehehe..

Hamsteren svarer nok så fort han kan! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...