Gå til innhold

Jon_A: E30/"M3"/M50 Motortrøbbel.... :(

Anbefalte innlegg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Råbra den vinga. Nor er plane at bilen skal være kjørbar/fedig?

Ingen aning.. pengene bare flyr utav konto om dagen. Pusser opp leilighet i tillegg. Håper å få lakk på nå snart og montert understellet så bilen blir flyttbar så jeg slipper å okkupere garasjen til roald =) Har ikke plass til meg ved siden av din bil vel ;)

Skrevet
Råbra den vinga. Nor er plane at bilen skal være kjørbar/fedig?

Ingen aning.. pengene bare flyr utav konto om dagen. Pusser opp leilighet i tillegg. Håper å få lakk på nå snart og montert understellet så bilen blir flyttbar så jeg slipper å okkupere garasjen til roald =) Har ikke plass til meg ved siden av din bil vel ;)

okda, ja du må ha grei jobb ser det ut som nor jeg ser delene som blir kjøpt inn, er jo bare grom deler!

Men nei desverre har ikke plass til en bil til der :?

Skrevet
Fett prosjekt! Har lest gjennom hele og er imponert :) Holder på med noe av det samme selv, bortsett fra at jeg gikk for stålskjermer.

Keep it up! :)

Lest gjennom ditt også, fy søren til arbeid =)

Skrevet
Fett prosjekt! Har lest gjennom hele og er imponert :) Holder på med noe av det samme selv, bortsett fra at jeg gikk for stålskjermer.

Keep it up! :)

Lest gjennom ditt også, fy søren til arbeid =)

det blir endel timer i garasjen ja, men det må til, satser på å bli ferdig til 09 sesongen, når estimerer dere at dere blir klar for veien?

Skrevet

vel, 08 sesongen er jo i dass allerede, men skal nok være klar i god tid før 09 sesongen hvis det ikke blir noen flere store delays....

Stakkar Roald som har hjulpet meg på min etpar 100 timer nå skal jo mekke litt på sin egen også til neste sesong. Satser på det blir litt banetreff da =)

Forresten noen som vet hva loven sier om sideruter bak og bakruta?

Kan de være i lexan?

Skrevet
vel, 08 sesongen er jo i dass allerede, men skal nok være klar i god tid før 09 sesongen hvis det ikke blir noen flere store delays....

Stakkar Roald som har hjulpet meg på min etpar 100 timer nå skal jo mekke litt på sin egen også til neste sesong. Satser på det blir litt banetreff da =)

Forresten noen som vet hva loven sier om sideruter bak og bakruta?

Kan de være i lexan?

Jeg vet det er mange som bruker lexan, jeg selv skal ha lexan som sideruter og bakrute. Det som er fordelen med lexan er at det ikke splintrer når det knuser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...