leif harald Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 jepp, det stemmer hvor mye er frakta på da og lønner det seg å kjøpe der?
JAL_535i Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 det beste er å sende en mail å spørre om cirka fraktkostnader for det du har lyst å handle der. det vi bestilte derfra var ganske tungt, og frakta kosta litt ja...
leif harald Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 det beste er å sende en mail å spørre om cirka fraktkostnader for det du har lyst å handle der. det vi bestilte derfra var ganske tungt, og frakta kosta litt ja... Ja ser dere har bestilt noe av det samme som jeg tenkte på statstag foran og bak. Hva er "litt" da? 500,600,700?
JAL_535i Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 tror et sett med stag koster ca 150 i frakt
leif harald Skrevet September 11, 2008 Skrevet September 11, 2008 tror et sett med stag koster ca 150 i frakt ok:)
RoaldJ Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Siden Jon har avbestilt sin bestilling hos Rune Hansen, så bestillte han sideskjørter og bakfanger på Koed istedenfor.. Meget raskere levering og mye bedre service Satt besøk inne i stua, men vi klarte ikke å holde oss. Vi måtte bare prøve dem på Så nå er spørsmålet hvordan man skal feste dem Men det får komme en annen dag I helga skal det festes!!
JAL_535i Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 hehe ja ser jeg står der i mekkedressen =)
Spiritus Sancti Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Cool. Bakfanger og sideskjørt i glassfiber eller? Lurer på å kjøpe det selv..
JAL_535i Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 stemmer. bare finne ut beste måten å montere det på så... =)
JAL_535i Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Fikk arbeidslyst en søndags ettermiddag =) Holder på å tilpasse skjørt + bakfanger i glassfiber, noe som kjent ikke alltid passer 100% Prøvde først å ha midtre delen av orginalfangeren på plass. Men fant etter hvert ut at fangeren ikke stod slik den skulle. Derfor var løsningen å bare bruke festebrackertene fra orginalfanger rett på glassfiberen. Som på forsiden av hjulbuen må også nederste del av hjulbuen lages til på baksiden. Bruker restene fra hjulbrønnen til dette Grovtilpasset her: skal følge formen til orginale hjulbuen på innsiden. Tilpasset skjørtet på ene siden. Måtte få skjørtet til å passe med hjulbuene fremme og bak. Oversiktsbilde med dør, lykt og bagasjeluke. Fikk fikset diffcover også idag. Renset, tatt ut gamle foringen og lakket. Da er det bare til å presse i delrinforingen å montere diffen ferdig.
leif harald Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Haha, er det mobbing av Astri med pongterina eller Begynner og ta form nå må eg si, fikk du bakfangeren til og passe skikelig eller?
RoaldJ Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 mobbing?... fårstår ikke, han sier bare at han ikke har punka har jo ikke dekk/felger på engang Var noe drit å tilpasse bakfangeren, så den jobben fikk jeg gikk ikke med hele bakdelen av cromfangeren... så måtte bruke kun brakkertene. og det var et h%#"* å finne ut hvor dem skulle stå, men utrolig nok så traff jeg på første forsøk fatter ikke hvordan...
leif harald Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 mobbing?... fårstår ikke, han sier bare at han ikke har punka har jo ikke dekk/felger på engang Var noe drit å tilpasse bakfangeren, så den jobben fikk jeg gikk ikke med hele bakdelen av cromfangeren... så måtte bruke kun brakkertene. og det var et h%#"* å finne ut hvor dem skulle stå, men utrolig nok så traff jeg på første forsøk fatter ikke hvordan... haha, du fikk jobben ja. Men fikk dere bakfangeren til og stå skikkelig opptil også da?
RoaldJ Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 ja, føler jeg fikk tilpassinga bra til... bilde nr 2 er fra når vi la den oppå cromfangeren, og da var tilpassinga ikke så bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå