Spiritus Sancti Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 tøft tøft, gleder meg til flere bilder:D
Simen! Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Får lyst på et e30 prosjekt når jeg leser denne tråden! Men for begynne med garasj/verksted først
JAL_535i Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Da har vi vært å fått proffhjelp til å sveise på taket! Gikk bare en time så var punktsveisingen ferdig, så stakk vi å sveiste A- og C-stolpene selv. Fikk også satt på plass den nye forsterkningen ved B-stolpen.
RoaldJ Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 gleder meg til bilen kan kjøres selv under Bavaria-inngangen
Simen! Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Begynner å ligne noe nå Blir artig å følge med framover!
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 det her starter å ligne på noe er imponert over farta dere har på prosjektet og masse bilder kan bli kjekt med skilt på denne her når den tid kommer
RoaldJ Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 stod på stedet hvil en stund.... men nå må vi få singen ut så vi får noe lakk på den. for jeg er lei av å skrape is av vinduene vil snart ha garasjeplassen tilbake.
Pedi Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 vil snart ha garasjeplassen tilbake. Den får du nok aldri Er ikke vits med garasjeplass til en bil som er i daglig drift da? Det har iallefall ikke jeg praktisert noengang, hehe....
RoaldJ Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 hehe.. det er det jeg også frykter.. så d blir vell en car-port på andre sida av huse tenker jeg
leif harald Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Så netopp igjennom prosjektet en gang til å ser ut som dere har det buret jeg har bestilt, nesten likt hvertfall. Hvordan kom røra, måtte de kappes eller? regner med det er fra pedersen-racing dere har bestilt?
leif harald Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 skal være bolt on ja tut å kjør ok, nice
RoaldJ Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Starta dagen med å kjøre en stor tilhenger med søppel og takrester på søppeldynga.. Så nå ble det mye bedre plass på gulvet i garasjen Så fikk endelig henta glassfiberpanseret hjem.. Så det ble en time og to i garasjen idag.. Først justere vi dører i bakkant til bakskjermene og langs kanalen. Så justerte vi framskjermene inn mot dørene og til slutt panseret mellom skjermene.. Så nå er skjermene skrudd fast der de skal stå for godt (forhåpentligvis). Brukte også dagen til å skjære hull til panserlåsene Malen på plass: Jon A. som kapper: Gjenstår litt finpussing på kantene på panseret.
JAL_535i Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Glemte å veie glassfiberpanseret mot orginalpanseret bare =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå