RoaldJ Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 idag fikk vi gjort resten klar til innfesting av panser, må bare få tak i bolter med gjenger helt inn til hodet.. fikk også en grei ordning til å feste skjørtene. fester dem i morgen muligens. så fikk vi en idè syns det ble kult med spylerdysene der, istedenfor midt på panseret begynner å ligne noe nå
Spiritus Sancti Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 Tøft, tøft.. Noe nytt det med spylerdysene ja..
RoaldJ Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 ja, de er jo påbudt.. så ble det så mye annet på panseret, låser og gjennomgående bolter bak osv... så vi laget noe som ikke alle andre har, tror vi da :)
Pedi Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Gule lykter har jeg sansen for iallefall. Konge..
RoaldJ Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 ja... blir nok bra på hvit bil det skal muligens ut i garasjen snart å tillpasse det andre skjørtet
Pedi Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 gule lykter er bra på de fleste farger faktisk
RoaldJ Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 idag blir sideskjørtene montert.. måtte justere førerdøra litt opp for å få skjørtet mellom kanalen og døra igår, så hadde vi ikke sica til å lime med.. panseret bil også mest sansynlig ferdig tillpassa idag
RoaldJ Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 fikk på begge skjørtene idag.. var ett reint h#¤%*... vi kommer muligens til å feste dem på en annen måte, men vi får se hvordan det holder til sica`en har tørket.
leif harald Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 ble bra det La dere kanten på sjørtet inni dørkarmen?
M3 Yngve Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Hei du. Kan du ta bilder av under panseret, der den låsen sitter og der du har festet den stanga? Har sånne på min M3 E46, å har planer om å ha sånne på en E30 en gang, men noen sa det ikke gikk. Pga for liten plass. Men du har det jo. Hvor har du kjøpt alle glass fiber delene? Stå på, gøyalt prosjekt.
heltn Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Heisann:) Begynner og ta fin fin form nå Er to spørsmål; Hvordan gjorde dere dette? den er jo knekkt av tenkte jeg på: Så Hvor mye kom lyktene dine på? Driver og byr på like jeg også
RoaldJ Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Hei du.Kan du ta bilder av under panseret, der den låsen sitter og der du har festet den stanga? Har sånne på min M3 E46, å har planer om å ha sånne på en E30 en gang, men noen sa det ikke gikk. Pga for liten plass. Men du har det jo. Hvor har du kjøpt alle glass fiber delene? Stå på, gøyalt prosjekt. gjengestanga fester du i hullet hvor den gummi"klossen" til å justere panseret med skal sitte. vi brukte bare en mutter på oppsida og en på undersida, slik at vi kan justere gjengestanga opp og ned... gikk litt tid i å finne rett plass til selve låsene, men traff heldigvis på første forsøk. skal prøve å fikse noen bilder når jeg kommer hjem fra jobb... Glassfiberskjermene ble kjøpt av Rune Hansen som støyper. skjørter ble kjøpt på koed. og panser av en privat her på bimmers..
RoaldJ Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Heisann:)Begynner og ta fin fin form nå Er to spørsmål; Hvordan gjorde dere dette? den er jo knekkt av tenkte jeg på: Så Hvor mye kom lyktene dine på? Driver og byr på like jeg også Vi må sveise på ett feste der, så vi får lykta her inn... men det er også en brakkert som sitter helt "ytterst" på innersida som hjelper å presse den inntil.. jeg betalte vell ca 1500,- for mine.. jon a. betalte ca det samme tror jeg.. men de er dyre som faen for tida, siden dem er gått ut av produksjon...
heltn Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Heisann:)Begynner og ta fin fin form nå Er to spørsmål; Hvordan gjorde dere dette? den er jo knekkt av tenkte jeg på: Så Hvor mye kom lyktene dine på? Driver og byr på like jeg også Vi må sveise på ett feste der, så vi får lykta her inn... men det er også en brakkert som sitter helt "ytterst" på innersida som hjelper å presse den inntil.. jeg betalte vell ca 1500,- for mine.. jon a. betalte ca det samme tror jeg.. men de er dyre som faen for tida, siden dem er gått ut av produksjon... Mye spørsmål på deg nå, Hehe! Takk for hjelp=)
Dazed Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Dette ser utrolig bra ut! Mange flotte E30'er i Haugesund. Rart jeg ikke ser flere av dem på veien når jeg er der. da er vell egentligt fangeren klar til montering, men siden vi ikke får den godkjent uten den "forsterkeren" inni/bak, så venter vi med å montere den.Så da får han låne min imens Det er "forsterkeren" som ER støtfangeren. Den nye delen deres er "plastkappa" som monteres utenpå selve støtfangeren, btw. Hilsen en som tidligere har jobbet i Hydro med konstruksjon av støtfangere for f.eks. BMW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå