RoaldJ Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 kanskje de fleste E30`ene står i garasjer rundtom når du er her.. vet om "mange" garasjeprosjekter her i distriktet ja.. ja, er klar over det, men den fikk vi ikke til å passe bak "glassfiberfangeren".. derfor låner han bare min ved godkjenning, så han slipper å kjøpe en fanger bare for å bruke den når han skal på B.T. det samme skal han foran også...
Dazed Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Skjønner. Så da er det vel bare å hente passende fangere på skroten, da.
Pedi Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 vet om "mange" garasjeprosjekter her i distriktet ja... Å, er det garasjeprosjekter her i distriktet???? j/k
JAL_535i Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 @YngveM3: Takk for hyggelig tilbakemelding =) Ble veldig fornøyd med panserlåsene. Ville jo ha nedfelte slik at det ble lovlig på gata. Kosta litt mer men verdt det. Fikk forresten ideen fra Kimmit, så skal ikke ta cred for det der hehe. Begynner å ta form nå, gleder meg til lakken er på og sammenmonteringa kan begynne. Har en (bokstavelig talt) HAUG med nye deler og poser med skruer/div til montering. @heltn: Handla lyktene mine på ebay.de. Tror ikke jeg fikk de spesielt billig, kom vel på litt under 2000 når moms og frakt var betalt. Men som sagt vokser de ikke på trær lenger, så vinnerbudet SKULLE jeg ha. @Dazed: hehe låner bare RoaldJ sine fangere til godkjenningen. Kommer nok til å se "nice" ut med M3 stylingen og 2 stakkars krom-fangere på =)
Dazed Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Men går det an å få tak i fangere som faktisk passer under plaststylingen, da? ...Er det ikke kjekt å faktisk ha en støtfanger, mener jeg?
Thunegutt Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Gule lykter har jeg sansen for iallefall. Konge..
RoaldJ Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 det var det jeg sa på jåbb idag det Thune.. du har merklig smak! gule lykter er rått, spessiellt på hvit bil!
Kristov Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 @YngveM3: Takk for hyggelig tilbakemelding =) Ble veldig fornøyd med panserlåsene. Ville jo ha nedfelte slik at det ble lovlig på gata. Kosta litt mer men verdt det. Fikk forresten ideen fra Kimmit, så skal ikke ta cred for det der hehe. Begynner å ta form nå, gleder meg til lakken er på og sammenmonteringa kan begynne. Har en (bokstavelig talt) HAUG med nye deler og poser med skruer/div til montering.@heltn: Handla lyktene mine på ebay.de. Tror ikke jeg fikk de spesielt billig, kom vel på litt under 2000 når moms og frakt var betalt. Men som sagt vokser de ikke på trær lenger, så vinnerbudet SKULLE jeg ha. @Dazed: hehe låner bare RoaldJ sine fangere til godkjenningen. Kommer nok til å se "nice" ut med M3 stylingen og 2 stakkars krom-fangere på =) Pass på at de gule lyktene ikke er lakkert - jeg ble svindlet og fikk vanlig lykter som bare var lakkert med gul lakk!
RoaldJ Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 ja, hva tror du ikke jon a. ble kristov? jæv*** tyskerfaen som sikker kjøper hvite faceliftlykter å lakker dem å legger dem på ebay.de..... ett par timer etter de ble betalt hadde selger lagt ut ny salgstråd med samme bilde og samme pris osv.. stod i annonsa at han hadde både hvite og gule til salgs.. og så fort noen vil ha gule, så ser jeg før meg at han bare lakker de han har og selger dem.. ble meget fårbanna da ja. han tok kontakt med selger, men husker ikke hvordan det gikk.. burde vært skuddpremie på han... joa a. spurte tillogmed om de var orginale før han la inn bud...
JAL_535i Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 ja ble litt skuffa kan en si..
M3 Yngve Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Hei du.Kan du ta bilder av under panseret, der den låsen sitter og der du har festet den stanga? Har sånne på min M3 E46, å har planer om å ha sånne på en E30 en gang, men noen sa det ikke gikk. Pga for liten plass. Men du har det jo. Hvor har du kjøpt alle glass fiber delene? Stå på, gøyalt prosjekt. gjengestanga fester du i hullet hvor den gummi"klossen" til å justere panseret med skal sitte. vi brukte bare en mutter på oppsida og en på undersida, slik at vi kan justere gjengestanga opp og ned... gikk litt tid i å finne rett plass til selve låsene, men traff heldigvis på første forsøk. skal prøve å fikse noen bilder når jeg kommer hjem fra jobb... Glassfiberskjermene ble kjøpt av Rune Hansen som støyper. skjørter ble kjøpt på koed. og panser av en privat her på bimmers.. Ja for kompisen min, som er super nye, brukte noen timer på mine sånne låser. Så hadde jeg liksom ikke mange carbon panser å prøve på først heller. Men ble bra plassering av dine. Men lurer på om det går på org stål panser. Derfor kjekt om du tar bilder under panseret ditt, der de stikker ut under liksom.
Kristov Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 ja ble litt skuffa kan en si.. Jeg fikk meg iaf en smekk og kommer ikke til å kjøpe så spesielle ting brukt lenger - bare utrolig sykt at nye koster 5000 kr...
RoaldJ Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Yngve: tror kanskje det kan bli litt problematisk med stålpanser, da du antagligvis vil treffe den forsterknings"ramma" på undersida... kappa den kortere på undersida da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå