G-RACING Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Oppdatering for helga:Lørdag var en bekjent bortom å sveisa litt, var greit å sette vekk noe arbeid å sitte å se på selv Før og etter bilde fra passasjersiden. Var cirka tilsvarende hull på motsatt side. Sveiste også igjen hulla fra antenner.. en på hver side der også faktisk =) Men vi jobba nå litt vi også.. Tok ned tanken å fjerna div gamle og ødelagte bremseslanger/rør, fått alu-plate som skal limes der reservehjulet var, og jobba litt videre på buret. Søndag: Vært bortom torebmw å tig'et de delene vi hadde heftet fast på lørdagen, og begynt litt på modifiseringen av ledningsnettet jeg har planlagt. Har fjernet ting og tang som ikke er nødvendige for meg, og skal legge hele nettet over på passasjersiden, der jeg også skal legge plusskabel fra batteriet som skal være bak og frem til motoren. Begynte også å rengjøre baksetet for limrester, men var så sykt kjedelig at jeg kom ikke så langt idag.. =) Tødft prosjekt! Feit M3 i bakgrunnen der, fleire bilder av den eller?
Alecken Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Følger med på dette prosjektet ja E30'n i bakgrunnen er vel Torebmw sin.. ligger prosjektråd her.. vis ikke er det bare å kjøpe nyeste gatebilbladet
RoaldJ Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 da er bilen faktisk klar til sparkling og lakk
JAL_535i Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Litt oppdatering på veien: Det meste av modifiseringer/reperasjoner av karosseriet er ferdig nå, så nå er det "bare" sparkling/finarbeid igjen før lakken kommer på. Bagasjeluka leverte jeg inn til sandblåsing av innsiden pga dårlig forarbeid mellom de forskjellige lagene med lakk som lå fra før. Bakfangeren har en liten sprekk som må plastres, og vinga har noen småskader som må fylles med polyester og pusses. Bilder: Slik festa vi skjørtene først, men angret etterpå siden denne løsningen ikke ga så godt hold i glassfiberen. Løsningen: Skjære bort kanten og poppe i små stålplater mellom skjørtet og kanalen. Her er orginale festene til panseret montert over på glassfiberpanseret. Fungerer som en drøm. Buret har jeg fått tilbake fra sandblåsing/lakkering. Og idag fikk jeg sveist igjen nøkkelhullet på passasjerdøra, pluss alle hulla fra dørlistene. Fiksa også litt på sveisene til nye taket.
Spiritus Sancti Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Ser bra ut. Dere er glad i synlige popnagler:P Hehe Kjøpe ei orginal m3 dør av meg? Litt rust, kan taes før evt salg.. 1500kr, med rute og vindusheis..
S.Nilsen Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Ser bra ut. Dere er glad i synlige popnagler:P HeheKjøpe ei orginal m3 dør av meg? Litt rust, kan taes før evt salg.. 1500kr, med rute og vindusheis.. Håper ikke de popnaglene skal være synlige bestandig.. men gromt bygg!
JAL_535i Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Ser bra ut. Dere er glad i synlige popnagler:P HeheKjøpe ei orginal m3 dør av meg? Litt rust, kan taes før evt salg.. 1500kr, med rute og vindusheis.. Håper ikke de popnaglene skal være synlige bestandig.. men gromt bygg! Joda, skal kun lakkes over. Er vel ca litt i underkant av 200stk tilsammen på bilen. Derfor jeg kjøpte de største jeg fant hos Tools =) @Spiritus: hehe takk, men nei takk. Holder nok greit med de dørene jeg har foreløbig.
leif harald Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Var det deres e30 jeg så på brua i går i 4 tiden? eller er det komt et e30 "m3" prosjekt til. Var litt mørkt så jeg så ikke helt
M3 Yngve Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Er jo overtøft med popnagler da. Hva blir farge valget??
JAL_535i Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Er jo overtøft med popnagler da. Hva blir farge valget?? Alpin Weiss III @Leif: Nope, ikke min iallefall. Roald traff en som stod på henger på ferjekaien Arsvågen. Kanskje den som kom over til karmøy utpå dagen?
RoaldJ Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 møtte denne på Arsvågen, da var den på vei mot Haugesund hvertfall.. får ikke håpe det kommer flere nå
leif harald Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 møtte denne på Arsvågen, da var den på vei mot Haugesund hvertfall.. får ikke håpe det kommer flere nå var den jeg også såg. Tror nokk den står en plass på karmøy nå. Får høre på superstreet om noen vet noe. Begynner og bli ganske mange nå ja
destroyy Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Blir tøft og skikkelig racingstuuk med synlige popnagler, dog syns jeg de kunne forblitt ulakkerte
RoaldJ Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 hehe. blir ekstremt kjedlig å maskere 200 popnagler da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå