sh0rty^ Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Knall prosjekt Her skjer det ting! Når dere pussa ned cupeen, vaska dere først, eller bare pussa dere over med en flapdisc eller lignende! Følger med her! Morro å se fremgangen!
JAL_535i Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 kupeen? vaska vekk limrester fra asfaltmattene med tynner, så matta vi ned... stort sett =) Motor er jeg ikke 100% sikker på enda, men blir nok M50B25.
JAL_535i Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 merka at festebrakettene til bærearmene bak ikke var sveisa på både innsiden og utsiden, så det måtte vi jo fikse.. Og så var bakstillinga ferdig for nye foringer og div monterings =)
sh0rty^ Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Skal dere ikke sveise kryss i A-armene eller? alla DTM style? Ossen var det å få i alu foringene?
RoaldJ Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 vi tengte på det.. men nå er dem jo lakka vi får ta det til neste år det da Jon A.
JAL_535i Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 ser ikke for meg at det kan være mye bevegelse i denne V-formen heller mtp kreftene som jobber sideveis.. men får heller ta det neste vinter ja =)
Tommy Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Flott prosjekt, hvor kjøpte du de K-Sport camberplatene?
JAL_535i Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 De finner du hos GS, billige også =)
JAL_535i Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 Kom en kjekk pakke fra Turner Motorsport idag =) Så da måtte vi jo jobbe litt idag også: Satt hele bilen på "tralle", demontert bakstillingen, fjernet taktrekk, begynt så smått på buret.
Thunegutt Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Stiligt proskjekt må få den klar til 30 mai, så du kan være me oss på BMW dagene rudskogen )
haraldsenracing Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 kult prosjekt dette her! eg og holder på å bygge banebil/ m.skilter .. lurte på ka krav det blir stilt til bilen om ein skal kjøre på bane? viss det ikkje er skilt på bilen, ka lisens må ein då ha på den?? har også tenkt meg på gatebiltreffe på rudskopgen til sommeren. kva godkjenning/ lisens må eg då ha på bilen??
JAL_535i Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Oppdatering for helga: Lørdag var en bekjent bortom å sveisa litt, var greit å sette vekk noe arbeid å sitte å se på selv Før og etter bilde fra passasjersiden. Var cirka tilsvarende hull på motsatt side. Sveiste også igjen hulla fra antenner.. en på hver side der også faktisk =) Men vi jobba nå litt vi også.. Tok ned tanken å fjerna div gamle og ødelagte bremseslanger/rør, fått alu-plate som skal limes der reservehjulet var, og jobba litt videre på buret. Søndag: Vært bortom torebmw å tig'et de delene vi hadde heftet fast på lørdagen, og begynt litt på modifiseringen av ledningsnettet jeg har planlagt. Har fjernet ting og tang som ikke er nødvendige for meg, og skal legge hele nettet over på passasjersiden, der jeg også skal legge plusskabel fra batteriet som skal være bak og frem til motoren. Begynte også å rengjøre baksetet for limrester, men var så sykt kjedelig at jeg kom ikke så langt idag.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå