leif harald Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 hehe. blir ekstremt kjedlig å maskere 200 popnagler da hehe dra et pussepapir over poppnaglene etter lakk, tror det hadde blitt tøft faktisk
bmwrasaren Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 møtte denne på Arsvågen, da var den på vei mot Haugesund hvertfall.. får ikke håpe det kommer flere nå Hehe! Nye bilen min jo! E30 M3 med M5 motor, skal kjørest i Rallycross. Kommer egen tråd om denne om et par dager Fett prosjekt dere har karer! Gleder meg sinnsykt til å se denne bilen
JAL_535i Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 ahh, hadde vært kult å fått tatt en titt på den en dag =)
bmwrasaren Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 ahh, hadde vært kult å fått tatt en titt på den en dag =) Ja må bare ta deg en tur å se! Send tlf. nr. ditt på PM til meg, så kan jeg sende deg en melding når jeg er å skrur på bilen
Spiritus Sancti Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 møtte denne på Arsvågen, da var den på vei mot Haugesund hvertfall.. får ikke håpe det kommer flere nå Hehe! Nye bilen min jo! E30 M3 med M5 motor, skal kjørest i Rallycross. Kommer egen tråd om denne om et par dager Fett prosjekt dere har karer! Gleder meg sinnsykt til å se denne bilen E30 m3 med m5 motor er noe anderledes enn 323 ja.. Også bruke den i rallycross da!!
RoaldJ Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Siden Jon A. har vært på DJ Tiesto i Bergen i helga, så fant jeg ut at jeg skulle få noe gjort i garasjen. Fikk tak i bagasjeluke og steinplate foran av "The Stig" her på forumet... Siden steinplata blir sjult bak m3-fangeren, så holder det med brukt. Måtte lage brakkert på innsida på begge sider, siden deler av skjermen er kappa bort. så fikk jeg mattet bakluka på utsida og demontert den innvendig..
leif harald Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Kjøptere ikke dere Tore si luke også da? Begynner å ligne en bil nå! Nor blir d lakk?
RoaldJ Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 kjøpte tore sin ja.. men deg var ikke noe å samle på etter sandblåsing på innsida... vi tellte ca 15 lag med lakk/grunning.. så det var mye mer arbeid å pusse den ned å få den bra, enn å få tak i en annen. så fikk tak i ei orginal ix luke med den lille lista/vinga på. så må bare sveise hulla å sparkle. den var 97% rustfri, eneste jeg fant var 2 små roser/steinsprut under logoen. tenkte vi skulle prøve på noe kult med tore si gamle luke, ha den i backup. har ikke satt noen dato for lakk. men den nærmer seg ferdig på høyre sida nå..
leif harald Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 kjøpte tore sin ja.. men deg var ikke noe å samle på etter sandblåsing på innsida...vi tellte ca 15 lag med lakk/grunning.. så det var mye mer arbeid å pusse den ned å få den bra, enn å få tak i en annen. så fikk tak i ei orginal ix luke med den lille lista/vinga på. så må bare sveise hulla å sparkle. den var 97% rustfri, eneste jeg fant var 2 små roser/steinsprut under logoen. tenkte vi skulle prøve på noe kult med tore si gamle luke, ha den i backup. har ikke satt noen dato for lakk. men den nærmer seg ferdig på høyre sida nå.. hehe såpass, sparer ikke på lakken han der Jaja blir hvertfall spennande å se an nor an komme fra lakk
matsby Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 satan for ein arbeidslyst dere har hmen stå på videre
RoaldJ Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 hehe.. skulle hatt mer.. har jo søren meg snart gått ett år!!
vetu03 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Rått prosjekt!!! Syntes det var kult med sylige pop nagler jeg. Er ikke bra å se sånne tøffe prosjekt, får bare lyst på en e30 selv å skru på.
JAL_535i Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Rått prosjekt!!! Syntes det var kult med sylige pop nagler jeg. Er ikke bra å se sånne tøffe prosjekt, får bare lyst på en e30 selv å skru på. Ja første planen min var jo å bruke utbyggere fra -02 biler. Husker ikke når og hvorfor jeg gikk over til M3 look =)
G-RACING Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Følger stadig med på prosjektet ditt! Spennande! Kor kjøpte du overhalings-kitt til bremse caliptarane?
JAL_535i Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Følger stadig med på prosjektet ditt! Spennande!Kor kjøpte du overhalings-kitt til bremse caliptarane? Det fikk jeg fra koed. Handler mesteparten derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå