Gå til innhold

Jon_A: E30/"M3"/M50 Motortrøbbel.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. ta tror du kraftig feil leif.. har du noen gang sett en lakkerer som retter ut en "bulk"/ujevnhet med fyller? hehe..

Da hadde lakkeringsjobber vært en lek :)

når du kjenner etter så er det gaanske mye ujevnheter i glassfiberen.. og det er nødt til å sparkles..

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe.. ta tror du kraftig feil leif.. har du noen gang sett en lakkerer som retter ut en "bulk"/ujevnhet med fyller? hehe..

når du kjenner etter så er det gaanske mye ujevnheter i glassfiberen.. og det er nødt til å sparkles..

Aa okda, bulker osv. Mine skjermer er nå ganske så bra, vet ikke hvordan rune hansen sine er jeg :)

Skrevet

Aa okda, bulker osv. Mine skjermer er nå ganske så bra, vet ikke hvordan rune hansen sine er jeg :)

Ikke "bulker". Er små ujevnheter og bølger i glassfiberen. Jeg klarte ikke å kjenne mangen av de engang. Men han som sparkler kjente de med en gang. De vises ikke før du får blank lakk på å ser det i lyset.. og da er det for sent.

Skrevet
Snakka med rune hansen i det siste eller? Sendte mail til han i går med en bestilling på litt småtteri til banebilen (:D) så lovte han å ha det klart innen neste helg!:) Haha

hehe har ikke hørt noe fra han etter jeg sendte melding at jeg trakk ordren og kjøpte bakfanger og skjørter fra koed.

Ser på sida hans at han har fjerna prisene for "gatebil" deler, kun motorsport nå.

Skrevet

Ikke "bulker". Er små ujevnheter og bølger i glassfiberen. Jeg klarte ikke å kjenne mangen av de engang. Men han som sparkler kjente de med en gang. De vises ikke før du får blank lakk på å ser det i lyset.. og da er det for sent.

jaja, ugjevnheter har jeg også, blir litt sparkel men det var ikke mye som skulle til.

Skrevet

Enig med ALLE her! fett bygg:D tror, eller HÅPER det er flere enn meg som er grønne av misunnelse her:D stå på, dere skal F*** meg ha for jobbingen. stått på som bare det jo:O og bra med bilder og tekst også. og det liker vi=) blir kjedelig med BARE tekst, men dere har MASSE bilder:D lest 22 sider nå, og kunne LETT lest 100 til tror jeg:D spennende.. lykke til!:)

Skrevet

hyggelig med slike tilbakemld.. :)

bilder sier mer enn 1000 ord vet dere. skal se om jeg ikke får knipsa noen bilder i kveld av den sparklinga som er gjort.

prøvde å komme meg inn i garasjen igår, men låsen var frossen.. fikk ikke nøkkelen inn engang :)

må snart få gang på sakene nå, så vi kan få lakka den og begynne å montere understell :D

har jo skrudd periodvis i snart ett helt år nå :)

Skrevet

Phew!! Er glad dere snart er ferdige, for snart må dere komme nordover med et hengerlass fullt av arbeidslyst og arbeidsmoral... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...