RoaldJ Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 si det.. vet egentligt ikke.. venter fremdeles på han som skal sparkle.. og han som skal lakke motor-rom osv dukker aldri opp.. stol aldri på en lakkerer sier bare jeg
Thunegutt Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 si det.. vet egentligt ikke.. venter fremdeles på han som skal sparkle..og han som skal lakke motor-rom osv dukker aldri opp.. stol aldri på en lakkerer sier bare jeg eg har vel sagt at du må finna deg ein ny "sparklar"
gnmfr Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 blir jævli bra det her ,lest alle sidene nå. men har glassfiberpanser til e36en min og lurte på hvor dere har skaffet di panserlåsene, di var liksom litt anonyme
JAL_535i Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 blir jævli bra det her ,lest alle sidene nå.men har glassfiberpanser til e36en min og lurte på hvor dere har skaffet di panserlåsene, di var liksom litt anonyme Tror kanskje jeg handla de hos pedersen racing. Får de i forskjellige utgaver, og med lås.
Larsegutt Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Blir en lekker banebil det her! Kjempe tråd! Liker at dere gjør det nøye! Er allerede int i bilen...hehe Hadde vært kjekt og hatt en slik bare for banekjøring! Stå på!
leif harald Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Stå på, dette blir supert. Er den klar til sessongen?
RoaldJ Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 var i garasjen å rydda i 4 timer idag.. flytta litt på bilen for å isolere litt, gikk akuratt i bredden (Dårlige bilder)
Steven Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Nice, bra jobba Roald! Er bare LITT kjekkere å komme ut i garasjen nå som det ser sånn ut Ser dere har fått dører på bilen. Fått gjort noe mer eller? EDIT: Hva er det som ligger innfelt i gulvet ditt egentlig?
RoaldJ Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 ja.. er myyye kjekkere å gå ut i garasjen nå satte bare dørene på bilen så di slapp å stå langs veggen å ta plass det er løftebokken som ligger nedi gulvet
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Var lur ide den løfte bukken ja. Er det sånn dekk skifte bukk??
RoaldJ Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 tja.. er mange klargjørere og dekkskift-firma som bruker slike. var av en klargjører jeg kjøpte den av, men han var så lei av å bygge opp på sidene med planker når kan skulle ha lave biler opp på den. så da bygget plass til den i gulvet da garasjegulvet skulle støypes tråd om garasjen vi står i http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=108106&highlight= Edit: idag skal foresten bilen ut av garasjen og på henger, så skal den til lakkereren imorgen :D begynner endelig å skje noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå