Gå til innhold

Jon_A: E30/"M3"/M50 Motortrøbbel.... :(

Anbefalte innlegg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Edit: idag skal foresten bilen ut av garasjen og på henger, så skal den til lakkereren imorgen :D :D :D

begynner endelig å skje noe :P

Hejhej hej, dette er sniking i køen :lol: Hørte Åge sa at han skulle lakke motor rommet. Går virkelig seint med han for tiden, nor skal den heillakkeres?

Skrevet

motor, cupè og bagasjerom skal lakkes i første omgang..

så skal den hjem igjen å få på tank, understell ++.. så er det sparkling og hellakkering. :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Leste nettopp gjennom heile tråden.. fantastisk digg prosjekt! Blir nok e30 på meg og om ikkje så altfor lenge, så det er fint dåke skrive masse i kvart innlegg i tilleg til bildene så det er lett å forstå ka dåke gjer:) Lere litt kvar gong dåke legge ut updates:) Stå på! ;)

Skrevet

Hentet bilen fra lakkerer igår formiddag, og mens jeg måtte i familieselskap begynte Roald å putle litt selv. På kvelden fikk jeg vært med litt selv også.

Meeen, etter jeg tok kveld i 11 tiden har det vist seg at Roald holdt det gående til halv 1 tiden, noe jeg fikk se da jeg kom bort idagmorres, da dama til roald ba meg sette etpar bøtter ut i garasjen :) Låser opp døra, og der står bilen "på egne ben" for første gang siden demonteringen!

Fått opp bensintank, pumpe, slanger/rør, lagt elektrisk på plass i motorrom, montert nye bremserør, bakstilling/forstilling.

d65-01.jpg

d65-02.jpg

d65-03.jpg

d65-04.jpg

d65-05.jpg

d65-06.jpg

d65-07.jpg

d65-08.jpg

d65-09.jpg

d65-10.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...