RoaldJ Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 satte bilen på henger idag for å kjøre den til lakk i morgen, og da måtte vi jo ta den ut på en lite photoshoot
leif harald Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Edit: idag skal foresten bilen ut av garasjen og på henger, så skal den til lakkereren imorgen :D begynner endelig å skje noe Hejhej hej, dette er sniking i køen Hørte Åge sa at han skulle lakke motor rommet. Går virkelig seint med han for tiden, nor skal den heillakkeres?
RoaldJ Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 motor, cupè og bagasjerom skal lakkes i første omgang.. så skal den hjem igjen å få på tank, understell ++.. så er det sparkling og hellakkering.
leif harald Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 motor, cupè og bagasjerom skal lakkes i første omgang..så skal den hjem igjen å få på tank, understell ++.. så er det sparkling og hellakkering. ok, fine
RoaldJ Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Da var bilen hjemme i garasjen igjen.. Skal tectylere over bensintanken og gjøre klar til bensinrøyr og bremserøyr også
RoaldJ Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 ....har fått gjort mye idag... bilder kommer imorgen, da jeg er alt for trøtt nå.. kom inn fra garasjen får ca halv time siden
TheHunk Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Leste nettopp gjennom heile tråden.. fantastisk digg prosjekt! Blir nok e30 på meg og om ikkje så altfor lenge, så det er fint dåke skrive masse i kvart innlegg i tilleg til bildene så det er lett å forstå ka dåke gjer:) Lere litt kvar gong dåke legge ut updates:) Stå på!
JAL_535i Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Hentet bilen fra lakkerer igår formiddag, og mens jeg måtte i familieselskap begynte Roald å putle litt selv. På kvelden fikk jeg vært med litt selv også. Meeen, etter jeg tok kveld i 11 tiden har det vist seg at Roald holdt det gående til halv 1 tiden, noe jeg fikk se da jeg kom bort idagmorres, da dama til roald ba meg sette etpar bøtter ut i garasjen Låser opp døra, og der står bilen "på egne ben" for første gang siden demonteringen! Fått opp bensintank, pumpe, slanger/rør, lagt elektrisk på plass i motorrom, montert nye bremserør, bakstilling/forstilling.
M3 Yngve Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Her går det unna ja, sånt er gøy å se. Når blir det lakk på resten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå