RoaldJ Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 da var bakakslingen nesten komplett.. nye bolter og skiver på drivakslingen mot diffen er bestilt. skal spraye bodyshoutz under hele bilen etter hvert. og stab.staget er bare montert til vi får den godkjent, da vi måtte skrive egen søknad på de tykke vi bestilte fra statene (25 og 19mm)
Pedi Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Må snart ha meg en tur ut å glo nå, denne gang skal jeg nok være lenge nok hjemme til at jeg skal klare det....
RoaldJ Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 hehe.. dørene er åpne de vet du skal ikke se bort i fra at det blir skruing til helga skal på Ola`s å hente giroverføring hvertfall.
Steven Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 hehe.. dørene er åpne de vet du skal ikke se bort i fra at det blir skruing til helga skal på Ola`s å hente giroverføring hvertfall. Giroverføring? Hva er det dere trenger? Har litt av hvert liggende av de sakene mellom kassen og girstanga kan du si
RoaldJ Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 er vel det meste av disse delene.. eneste vi har er nr 14 som sitter på girkassa. kan se ut som vi trenger alt fra 1 - 17 ....utenom 9-10 og 14
Steven Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Okeyda, jeg har 2 stk 11...en forkorta å en vanlig om dere ikke får det til å passe me den nye motoren;) Åsse har jeg jo nr 14 med det som trengs for å feste den på kassen. Ellers kjøpte jeg alt det andre nytt på schmiedmann for en stund siden å kasta det gamle. Hvorfor gjør ikke dere det samme? Med shortshift også, da blir det tight og fint vettu. http://schmiedmann.no/49/produkt/GBE3086.htm
Pedi Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 helst uten alt for mye slark seffølgeligt Skjerpings... Dette må bare handles nytt, samt shortshift. Ferdig arbeid.
JAL_535i Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 jaja klart jeg kan handle nye foringer =) bare få spakedriten i hus å finne ut alt passer slik det skal. Pedi: Flotte greier, ta med deg sveiseapparat trenger å mekke eksos hehe!
JAL_535i Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Holdt på i nesten hele dag, og fått gjort en del. Deilig å kunne stryke over ting på to-do lista =) - Montert ny gasswire for M50 i E30 fra koed - Montert bremsekraftforsterker - Montert pedaler - Skrudd opp panel i taket + dekninger på A-stolpene. - Satt i selene. - Komplettert bremsesystem, er nå i grunnen klart til å fylles/luftes - Montert nye bolter og skiver på stikkaksler mot diff - Tilpasset passasjersetet Edit: Også montert orginalt krengestag som jeg har lånt av Roald. Skal ha dette på under godkjenningen.. Vi monterte 25mm justerbart på hans idag.
JAL_535i Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 jo, så var jeg hos huggern idag å fikk meg girspak/overføring siden det jeg hadde fra før ikke passa på e36 kassa.
leif harald Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Nicenice, går rette veien nå. Når kommer motoren i da?
JAL_535i Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Nicenice, går rette veien nå. Når kommer motoren i da? Ganske snart... bare mekke ferdig elektriske i bilen først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå