leif harald Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Nicenice, går rette veien nå. Når kommer motoren i da? Ganske snart... bare mekke ferdig elektriske i bilen først. Tøft Blir bra dette gitt
bjørnm3 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Hei Bra prosjekt.Blir bra dette. Lurer på litt ang vingen din: er de glasfiber? ev pris å hvor har du kjøpt den?? er den hul invendi?? Bjørn
JAL_535i Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 den er glassfiber ja, tror nok den er hul også. handla den av en på ebay som lager de, men fant ikke igjen nå i farten hvem det var
RoaldJ Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Nye deler Jon kjøpte på jobb hos oss. Div. bolter til clutch og girkasse. Så er vi endelig ferdig med ledningsnettet i cupèen og bagasjerommet Stolene er så og si ferdig tilpassa. Litt igjen på førerstolen.
RoaldJ Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 PS... førerstolen er litt høyere pga justerings-skinne som er påbudt på dette setet.
Hyggmaister Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Nå har jeg akkurat lest gjennom hele tråden, og jer må si meg imponert! Prosjektet ser rett og slett beinrått ut Var kanskje litt overambisiøse med tid for ferdigstilling i starten - er jo over ett år siden den 26 april tidligere nevnt her - men pytt pytt..resultatet ser ut til å bli kunge!!
RoaldJ Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 haha.. ja, vi satte litt for tidlig mål om å bli ferdig med den. men siden det tok så lang tid å få hjem og tillpasse glassfiberen, og ikke minst få det til å se bra ut så dreit vi i noe dato. vi bestemte oss heller for å gjøre alt så og si 100% eller.. så bra som vi klarer da men nå kan vi begynne å tenke på å "slippe" nedi motor og koble den opp. tenkte å gjøre dette før vi lakker den utvendig så vi slipper å skrape opp lakken på skjermene o.l. under montering (Pedi sitt tips) inni er jo bilen nesten ferdig, så vi går snart tom for ting å gjøre mens vi venter på sparkleren. derfor vi bestemte oss for å slippe nedi motor/gir.
Pedi Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 tenkte å gjøre dette før vi lakker den utvendig så vi slipper å skrape opp lakken på skjermene o.l. under montering (Pedi sitt tips) Ja, det er nok den beste løsningen... Husk nå å få bestillt inn delene til motoren, så skal jeg montere det før jeg reiser ut igjen... inni er jo bilen nesten ferdig, så vi går snart tom for ting å gjøre mens vi venter på sparkleren. Slapp av, jeg har masse kos til dere på Alpina'en som jeg kan aktivisere dere med hvis dere begynner å kjede dere... Hehe...
winchester Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Ser veldig lovende ut, fint prosjekt! Gleder meg til å se den på banen!
JAL_535i Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Ja, det er nok den beste løsningen... Husk nå å få bestillt inn delene til motoren, så skal jeg montere det før jeg reiser ut igjen... ja må bare trille den frem og sjekke om det mangler mer..
gabstern Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 lurer på hva du brukte mellom rattakslingen og tannstanga?? montert på e36 m3 tannstang på min men har ikke funnet ut hva jeg trenger imellom nå.... blir alt for lang den orginale e30 eier
JAL_535i Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 lurer på hva du brukte mellom rattakslingen og tannstanga??montert på e36 m3 tannstang på min men har ikke funnet ut hva jeg trenger imellom nå.... blir alt for lang den orginale e30 eier Er E30 tannstang jeg har på, så den nedre delen fra en E30 med servo orginalt passa på min.
M3 Yngve Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Må bruke det mellom leddet fra E30 med servo. Den er mye kortere.
RoaldJ Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 da har jeg, jon arnold, smirnoff ice, bacardi razz og urge vert en liten tur i garasjen fikk begynt å demontere en del på motoren. legger ut litt bilder imorgen. har også montert verktøytavler og ryddet MASSE i garasjen. deiiilig å få orden i alt rotet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå