Gå til innhold

Jon_A: E30/"M3"/M50 Motortrøbbel.... :(

Anbefalte innlegg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei

Bra prosjekt.Blir bra dette.

Lurer på litt ang vingen din: er de glasfiber? ev pris å hvor har du kjøpt den?? er den hul invendi??

Bjørn

Skrevet

Nye deler Jon kjøpte på jobb hos oss. Div. bolter til clutch og girkasse.

CIMG2943.jpg

Så er vi endelig ferdig med ledningsnettet i cupèen og bagasjerommet :)

CIMG2945.jpg

CIMG2944.jpg

CIMG2946.jpg

Stolene er så og si ferdig tilpassa. Litt igjen på førerstolen.

CIMG2951.jpg

CIMG2952.jpg

Skrevet

Nå har jeg akkurat lest gjennom hele tråden, og jer må si meg imponert! Prosjektet ser rett og slett beinrått ut ;)

Var kanskje litt overambisiøse med tid for ferdigstilling i starten - er jo over ett år siden den 26 april tidligere nevnt her - men pytt pytt..resultatet ser ut til å bli kunge!!

Skrevet

haha.. ja, vi satte litt for tidlig mål om å bli ferdig med den.

men siden det tok så lang tid å få hjem og tillpasse glassfiberen, og ikke minst få det til å se bra ut så dreit vi i noe dato.

vi bestemte oss heller for å gjøre alt så og si 100% :)

eller.. så bra som vi klarer da :)

men nå kan vi begynne å tenke på å "slippe" nedi motor og koble den opp.

tenkte å gjøre dette før vi lakker den utvendig så vi slipper å skrape opp lakken på skjermene o.l. under montering (Pedi sitt tips) :P

inni er jo bilen nesten ferdig, så vi går snart tom for ting å gjøre mens vi venter på sparkleren. :)

derfor vi bestemte oss for å slippe nedi motor/gir.

Skrevet
tenkte å gjøre dette før vi lakker den utvendig så vi slipper å skrape opp lakken på skjermene o.l. under montering (Pedi sitt tips) :P

Ja, det er nok den beste løsningen...

Husk nå å få bestillt inn delene til motoren, så skal jeg montere det før jeg reiser ut igjen...

inni er jo bilen nesten ferdig, så vi går snart tom for ting å gjøre mens vi venter på sparkleren.

Slapp av, jeg har masse kos til dere på Alpina'en som jeg kan aktivisere dere med hvis dere begynner å kjede dere... Hehe...

Skrevet

Ja, det er nok den beste løsningen...

Husk nå å få bestillt inn delene til motoren, så skal jeg montere det før jeg reiser ut igjen...

ja må bare trille den frem og sjekke om det mangler mer.. :)

Skrevet

lurer på hva du brukte mellom rattakslingen og tannstanga??

montert på e36 m3 tannstang på min men har ikke funnet ut hva jeg trenger imellom nå.... blir alt for lang den orginale :)

e30 eier

Skrevet
lurer på hva du brukte mellom rattakslingen og tannstanga??

montert på e36 m3 tannstang på min men har ikke funnet ut hva jeg trenger imellom nå.... blir alt for lang den orginale :)

e30 eier

Er E30 tannstang jeg har på, så den nedre delen fra en E30 med servo orginalt passa på min.

Skrevet

da har jeg, jon arnold, smirnoff ice, bacardi razz og urge vert en liten tur i garasjen :)

fikk begynt å demontere en del på motoren.

legger ut litt bilder imorgen.

har også montert verktøytavler og ryddet MASSE i garasjen. deiiilig å få orden i alt rotet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...