Skimmy Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 super digg prosjekt!! blir å følge med dette ja! hvordan får du bort restene av taktrekket? den skomgummien.
RoaldJ Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 pokker!!.. kom inn i garasjen igårkveld, stiiinket diff-olje jeg hadde satt den stakkarslige diff`en på sida oppi en pepperkakeboks slik at olja skulle renne ut. så hadde seeelvfølgelig boksen velta, og alt olja fløyt på gulvet
JAL_535i Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 super digg prosjekt!! blir å følge med dette ja! hvordan får du bort restene av taktrekket? den skomgummien. Skal prøve meg på en lett sandblåsing på diverse limrester på B-stolper, C-stolper, baksetet og taket.
Pedi Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Jajamen! Dette VAR jo bra lesing, JAL... Skulle ønske jeg hadde samme energi og arbeidslyst som dere i garasjen min... Hos meg blir det vanligvis bare som når du var hos meg i går kveld - sitte å røyke og jatte i varmen - og SE på de forskjellige prosjekta.. Lykke til videre og stå på... Husk å gi meg et ring før du smeller i M50... Best å få sjekket opp registeret først vettu, kan jo være noen idioter som har hatt Shell på den en gang i tida...
andybooy Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 bra prosjekt;) skulle ønske jeg også hadde garasje:p stakkar e30'n min står ute får tia;/
RoaldJ Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Får kanskje oppdatere litt jeg da, siden Jon ikke har fått bildene jeg knipsa i går kveld. Ny pakke fra koed kom med br.skjold, hjullagre, styrekuler og masse bremsedeler Forstillinga ble komplett med nye bremse-skjold, hjullager og styrekuler, mangler bare br.skiver: Så ble bilen hengt opp i take (tror jeg må ut å se at den henger enda) Bremserøyr ble demontert å nye formet til.. teipa de bare sammen underveis, slik at de blir helt like: Forstillinga ble så demontert igjen å satt til sides siden vi skal lakke motorrom: Fikk også overhalingssett til kalipperane bak, så nå er alle så godt som nye Så demonterte vi bensinpompa å røyr frem til motorrom: Heldigvis var det ingen rust der heller, kun overflaterust under kjittet. Pikka som en galning med skrujern for å var sikker
JAL_535i Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Så ble det noen timers jobbing idag også. Var ikke sikre på om regnet skulle stoppe idag, så vi måtte bygge et lite sanblåsetelt Dritlei av sand i øynene nå, så idag fant vi frem noe bedre beskyttelse Her er "The Jon" i aksjon..... some say... =)
Tommy Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Godt å se at en toyota kan brukes til noe fornuftig
Mr_///M Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Godt å se at en toyota kan brukes til noe fornuftig
RoaldJ Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 hehe.. må ikke disse vinterbilen min!! hadde ikke stige tillgjengelig
kazynor Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 "Some say that his voice can only be heard by cats, and that he is banned from the city of Chichester. All we know is... he's called The Stig."
JAL_535i Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 venter på skjermer fra Rune Hansen bare.. =) ellers er det bare litt smådill med rengjøring av limrester +div...
JAL_535i Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 har sendt søknad på bygget også, så håper å få et fornuftig svar snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå