RoaldJ Skrevet Februar 8, 2010 Skrevet Februar 8, 2010 ....når snøen fårsvinner blir bilen dytta ut av garasjen, så jeg får begynne å bytte motor i en kompis sin e34. og der får den stå til noen gidder å dytte den inn igjen å fortsette på den
RoaldJ Skrevet April 3, 2010 Skrevet April 3, 2010 Da får jeg vell oppdatere litt å si at bilen endelig står på lakk Hvor lenge den står der, vil tiden vise Fikk tillpassa speilene og frontfangeren før vi kjørte den opp Ikke bare-bare å tillpasse en glassfiberfanger uten festebrakerter :/ men det gikk tilslutt. Bilen på henger inne i garasjen. Gikk såvidt
RoaldJ Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 ........Ser ut som interessen for tråden har minket i takt med arbeidet på bilen har minket ;P
e30 tic Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hehe, nesten glemt ut denne, noe plan ka tid den skal være på veien? lui så sko lakke denne vel?
RoaldJ Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hehe.. jeg vet ikke så mye.. er Jon Arnold som styrer det meste nå. Lui dukka aldri opp igjen, så vi gav opp han kan du si vi håper jo å få den klar til sommeren da seff
e30 tic Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hehe.. jeg vet ikke så mye.. er Jon Arnold som styrer det meste nå.Lui dukka aldri opp igjen, så vi gav opp han kan du si vi håper jo å få den klar til sommeren da seff kor den blir lakkert nå da
JAL_535i Skrevet April 6, 2010 Forfatter Skrevet April 6, 2010 hehe.. jeg vet ikke så mye.. er Jon Arnold som styrer det meste nå.Lui dukka aldri opp igjen, så vi gav opp han kan du si vi håper jo å få den klar til sommeren da seff kor den blir lakkert nå da Gudmundsen Lakkering.
RoaldJ Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Kan vel meddele at bilen har fått hvitmaling og klarlakk i døråpninger og ett lag med grunningg til utvendig før lakk.. Hørte snakk om at den kansje skulle bli ferdig i helga. Så vi får se i kveld eller i morgen hva de sier Siden BMWccn arrangerer vårmønstring i dag så hadde det vert kult å fått den med dit på henger. Men tviler på det lar seg gjøre :/
Pedi Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Vel, var vel ikke lakka i dag. Men blir vel klar på lakk denne uka. Damn, må rydde plass i morgen jeg...
Pedi Skrevet April 16, 2010 Skrevet April 16, 2010 Vel, var vel ikke lakka i dag. Men blir vel klar på lakk denne uka. Damn, må rydde plass i morgen jeg... Ooooog NÅ er det plass til den, hehe !!!! Bring it on, baby !!!
JAL_535i Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Joda litt skjer det jo. Blir nok en bedre lakkjobb enn jeg hadde planlagt i utgangspunktet. Hadde på 2 lag fyller som er pussa flatt etter å ha hatt på det svarte støvet. Her er da fargen hehe. Er lakkert ferdig i dørkarmer, inni dører og inni bagasjeluka og fargen ser bra ut. Under sliping. Bare en siste runde med våtsliping igjen.. Og Pedi'en kjeda seg/fikk ånda en dag, så motoren er godt på gang den også
RoaldJ Skrevet April 24, 2010 Skrevet April 24, 2010 Da er bilen ferdig lakka, og vi har kjørt den der vi skal montere motoren. Hjemme hos JAL.... Avlasting hos han vi skal montere motoren hos Måtte improvisere litt for å få bilen av, da hytraulikken på tippen ikke virket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå