Gå til innhold

Jon_A: E30/"M3"/M50 Motortrøbbel.... :(

Anbefalte innlegg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

støvkorn er det i sikkert 70-80% av bilene som kommer fra lakk :P

aldri en eneste lakkerer som har støvfri lakkboks, desverre..

skal bli gøy å begynne å skru igjen nå :)

Skrevet
Dette karosseriet er bare helt sjef! Ser veldig bra ut :)

Jeg har motor så trenger nytt karosseri skal ikke bare selge det til meg da? :P

Såg noen bilder av din motor heromdagen, kan du ikke heller bare kjøre den til Sveio? Så får Jon Arnold en mer passende motor? Du kan få en M50 b25 sugis i bytte, så har du noe å putle med på kveldene...

:D:D

Skrevet
Dette karosseriet er bare helt sjef! Ser veldig bra ut :)

Jeg har motor så trenger nytt karosseri skal ikke bare selge det til meg da? :P

Såg noen bilder av din motor heromdagen, kan du ikke heller bare kjøre den til Sveio? Så får Jon Arnold en mer passende motor? Du kan få en M50 b25 sugis i bytte, så har du noe å putle med på kveldene...

:D:D

Moahahaha morsommen :) Jeg har nok å henge fingrene i nå etter hva som skjedde i helga :?

Skrevet

Vet ikke hva som skjedde i helga jeg, men hvis det var noe i sammenheng med motoren din - så skal du vite at det var ikke slikt ment. Jeg synes bare motoren din såg bra ut på bildene, og kunne gjerne satt den oppi bilen her... :wink:

Skrevet

Skjønte det Pedi ;) Kommer oppdatering i tråden min i morgen om hva som har skjedd, trist oppdatering for min del.. Men nok om det her! Stå på få denne klar til treff! :D

Skrevet

Pedi: Nå ser jeg hvorfor du ikke er på jobb!!! Busted

Hehe... Idet den rulla inn i gården min på fredag, så rulla eg ut av tunet på vei til sjukehuset med guttungen - så det er ikke min fortjeneste at den havna inn i garasjen min nei... :lol:[-X

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...