Pedi Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Ja, det ble et tøft stuk på den.. Gleder meg til å se mere svarte detaljer på den. Jeg har tatt et bilde av den selv, som et "ankommet" bilde - og gleder meg til å ta et nytt når han henter den. Blir kult å se forskjellen. Burde gjerne vært et bedre bilde, men jeg trengte plassen ved siden av bukken til noe planke-styr, så da blir det som det blir...
Pedi Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Yup... (skeptisk?? ) Fikk æren av å skru motoren "sammen", så da er det jo like enkelt at vi smeller den oppi mens bilen står her, godt og varmt?
e30 tic Skrevet April 28, 2010 Skrevet April 28, 2010 ikke skeptisk nei.. bare forveten! Det mest frustrerende om dagen er at når eg åpner garasje porten så er det faktisk varmere i sola utenfor en inni garasjen (det er et dårlig tegn når bilen ikkje er klar)
JAL_535i Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Skrevet Mai 1, 2010 Oppdatering for helga: Motor nedi. Må tweake de hjemmelaga motorputene litt. Justerte høyresida slik at bunnpanna fikk OK klaring, og justerte deretter venstresida så innsuget gikk klar bremsekraftforsterkeren. Grenrøra fra ukjent bil passa perfekt. Har også fått montert baklykter + nye skiltlys, vipperuter bak, frontrute og bakruta.
Julian Sommer Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Stå på!! Dette blir råbra! Syns også den fortjener en helt annen motor, men en "normal" og BRA motor er bedre enn en utslitt versting-motor! Gleder meg sykt til å se denne ferdig, har lest gjennom hele tråden nå. Er et par år på etterskudd, men bedre sent enn aldri
RoaldJ Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 syns m50b25 er undervurdert egentlig.. har slik i min e36 touring, og syns den flytter greit på seg. og i en lett e30 kan dette bli bra. dessuten leveres det jo bolt og kompressor-kit til dem
RoaldJ Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 de "trekant" vinduene på sidene bak kan vippes ut i bak-kant, slik som på e36. greit å ha på varme dager på banen Slik som disse.
leif harald Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Hvordan vil dere gjøre med pakningen da, eller er det ikke så nøye i og med at det er en banebil?
Pedi Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Pakningen står jo på plass den... Så det kan umulig være noe problem. Bildet du ser av den røde er ikke med alle delene på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå