Gå til innhold

Jon_A: E30/"M3"/M50 Motortrøbbel.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det ble et tøft stuk på den..

Gleder meg til å se mere svarte detaljer på den.

Jeg har tatt et bilde av den selv, som et "ankommet" bilde - og gleder meg til å ta et nytt når han henter den. Blir kult å se forskjellen. Burde gjerne vært et bedre bilde, men jeg trengte plassen ved siden av bukken til noe planke-styr, så da blir det som det blir...

pk5sme242doe3tvu7xd8.jpg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Yup... (skeptisk?? :wink: )

Fikk æren av å skru motoren "sammen", så da er det jo like enkelt at vi smeller den oppi mens bilen står her, godt og varmt?

Skrevet

ikke skeptisk nei.. bare forveten!

Det mest frustrerende om dagen er at når eg åpner garasje porten så er det faktisk varmere i sola utenfor en inni garasjen (det er et dårlig tegn når bilen ikkje er klar)

Skrevet

Oppdatering for helga:

Motor nedi. Må tweake de hjemmelaga motorputene litt. Justerte høyresida slik at bunnpanna fikk OK klaring, og justerte

deretter venstresida så innsuget gikk klar bremsekraftforsterkeren. Grenrøra fra ukjent bil passa perfekt.

Har også fått montert baklykter + nye skiltlys, vipperuter bak, frontrute og bakruta.

mont01.jpg

mont02.jpg

mont03.jpg

mont04.jpg

mont05.jpg

mont06.jpg

mont07.jpg

mont08.jpg

Skrevet

Stå på!! :D Dette blir råbra! Syns også den fortjener en helt annen motor, men en "normal" og BRA motor er bedre enn en utslitt versting-motor! Gleder meg sykt til å se denne ferdig, har lest gjennom hele tråden nå. Er et par år på etterskudd, men bedre sent enn aldri ;)

Skrevet

syns m50b25 er undervurdert egentlig.. har slik i min e36 touring, og syns den flytter greit på seg. og i en lett e30 kan dette bli bra.

dessuten leveres det jo bolt og kompressor-kit til dem :P

Skrevet

Pakningen står jo på plass den... Så det kan umulig være noe problem. Bildet du ser av den røde er ikke med alle delene på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...