JAL_535i Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 Pakningen står jo på plass den... Så det kan umulig være noe problem. Bildet du ser av den røde er ikke med alle delene på plass. Tror jeg må arrestere deg der Pedi, ser ut som pakningen ligger i karmen på den røde. Men uansett så er det pakning i disse rutene, akkurat som i de faste. Vet ikke hvilke E30'er som ble levert med dette eller om det var en option. Orginalt er det i alle fall.
RoaldJ Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 pakningen ligger på plass på den røde og jon sin ja.. men rekner med Pedi mente innfestinga bak som mangler på den røde her. altså hengsla, ser ut som den mangler på bildet vi får prøve å ta noen bilder på jon sin da den er åpen og lukket.
Pedi Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Ordla meg litt feil ja. Mente å si at pakningen er på plass i den hvite, og at hengslen er skudd løs...
leif harald Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 hmm, skal pakningen sitte på ruta åsså bli trykt inntil bilen eller skal pakningen sitte på bilen og ruta skal bli trykt inntil? Har fundert litt på dette selv og tenkte å bytte pakning til en enkel som ruta blir trykt inntil når vinduet er igjen
JAL_535i Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 hehe nei altså enten har du vipperuter eller faste ruter. går ikke an å skifte pakning på en fast rute å få vipperute.. pakningen sitter på bilen, og det er en hengsle som sitter boltet fast bak gjennom vinduet som er skrudd fast på C-stolpen som dytter vinduet ut, eller låser det i lukket posisjon.
leif harald Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 hehe nei altså enten har du vipperuter eller faste ruter.går ikke an å skifte pakning på en fast rute å få vipperute.. jo?, du har jo feste forran så har du orginalpakningen der. å bytter oppe og nede og bakerst. Jeg har eletriske motorer fra e46 coupe som har eletriske vippe greier bak som jeg lurte på å hive på. Hvordan er det du skal gjøre da? ha på orginalpakningen hele veien å lage til noen pinner/stag til og justere det ut og inn?
Pedi Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Du må jo ha vippeanordningen som står i vippevinduet for å få dette til...
leif harald Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Er noe jeg ikke fårstår her tydlivis Har dere vinduer som er laget får dette? jeg tenkte å lage en vippeanordning forran der den tykke lista er, paralelt med dørkarmen.
JAL_535i Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 nei, en helt annen pakning på vipperuta. rutene er orginale, så mekanismen fungerer helt fint uten noe hjemmemekk
winchester Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Har en kompis som har slike vipperuter liggendes, skulle kanskje vurdert å kjøpt de Bilen ser forresten kjempebra ut, fyr på med bilder underveis!
leif harald Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 nei, en helt annen pakning på vipperuta. rutene er orginale, så mekanismen fungerer helt fint uten noe hjemmemekk aa nice, hvor får man slike pakninger fra da. med vippe mekanisme forran også da?
JAL_535i Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 pakningene ser ut til å være like på begge sider, har delenr 51361904827 og koster 400kr stk på koed. men er jo forskjell på ruta og det også. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=05
Thunegutt Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Flott at det endelig skjer noe med denne bilen Blei kul i hvit også. Snakker vi Rudskogen 22 Mai? Disse vipperutene er vel standard på US utgavene...
RoaldJ Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 skal bort i helga å se om vi får på mellomakslingen.. da er drivlinja klar hvertfall så er det "bare" det elektriske, insuget radiator igjen på motor/drivverk. og eksos da. men 22 mai? nææææh.
Pedi Skrevet Mai 4, 2010 Skrevet Mai 4, 2010 Husk nå bare å montere giroverførings-delene før mellomakselen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå