Endre87 Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Dæven for ett strøkent karroseri Ser ut til å bli ett bra prosjekt, men er det glass takluke på den? Tror dette blir ett bra prosjekt må fæl me her
RoaldJ Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 karrossen e meget strøkent ja, og er nå det totalt rustfritt. 110% takluka er i stål foresten.
Endre87 Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 karrossen e meget strøkent ja, og er nå det totalt rustfritt. 110%takluka er i stål foresten. Ok, så ut som den var glass når jeg så på noen bilder seru Gunsti prosjekt
JAL_535i Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 De siste dagene har følgende skjedd: Har pitla 2literen i deler så vi kan hive driten lettere, jobbet videre på buret, og ellers har vi vel dilla litt rundt i garasjen Hovedbøylen og dørstrevere e ferdige. Neste blir å lage krysset bak. Har bestilt 2 ekstra skrukoblinger, så vi kommer til å lage "krysset" i en egen del for lettere montering/demontering. Har også fått motorfester som bror min laga til meg. Lagt i pom, med M12 gjengestang. Idag var jeg også innom mekonomen for å hente meg stoler. Imorgen kommer glassfiberskjermene, derfor er framskjermer montert på bil for å lette tilpassingen av bredderene som skal poppes på orginalskjermene.
Skimmy Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 blir drit bra, du har ikke noen mål på hovedbøyla?
JAL_535i Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 ikke egentlig bøylen kom ferdig fra pedersens-racing
Pitstop Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Knalltøft prosjekt gutter:D detta bli bra....stå på
JAL_535i Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 Fikk endelig en kjekk pakke i posten idag, så nå er hardjobbinga igang igjen.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Kult, kjøpte dere bredderen av Rune Hansen?
Sveddi Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Solgt e39 din eller. ser ut så du har funnet deg ett stort prosjekt ja... nettopp kjøpt meg e30 jeg også som jeg skal skru litt på, men ikke så drastisk så deg...hehe
andybooy Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 jeg ville ikke sakt de var så smart å kappe sund orginale hjulbuene, stein å sand gnager lett ijennom glassfiber, jeg holder på med akkurat samme selv, men jeg valser hjulbuene ut til kanten på glassfiberen, slik at orginal buene tar meste av steinsprut og slikt, åsså slipper jeg at dekka stuker oppi breddinga og ødelegger noe;) men de blir jo sikkert bra fårde da ser jo stili ut iallefall;)
Skimmy Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 kanon tøft. digger å se på folk som bygger å bygger:D får bare lyst til å dra i garasjen å bygge:P
RoaldJ Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 jeg ville ikke sakt de var så smart å kappe sund orginale hjulbuene, stein å sand gnager lett ijennom glassfiber, jeg holder på med akkurat samme selv, men jeg valser hjulbuene ut til kanten på glassfiberen, slik at orginal buene tar meste av steinsprut og slikt, åsså slipper jeg at dekka stuker oppi breddinga og ødelegger noe;) men de blir jo sikkert bra fårde da ser jo stili ut iallefall;) m3- innerskjermer er bestilt for noen dager siden, om jeg ikke tar feil. (skal bestilles hvertfall) kjedlig å kappe i _helt_ nye (mine) skjermer da uansett hehe det blir nåkk bra skal du/dere se.
RoaldJ Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 bak blir bare hjulbuene valset ut foresten. skal ikke kappe der.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 jeg ville ikke sakt de var så smart å kappe sund orginale hjulbuene, stein å sand gnager lett ijennom glassfiber, jeg holder på med akkurat samme selv, men jeg valser hjulbuene ut til kanten på glassfiberen, slik at orginal buene tar meste av steinsprut og slikt, åsså slipper jeg at dekka stuker oppi breddinga og ødelegger noe;) men de blir jo sikkert bra fårde da ser jo stili ut iallefall;) Eller så kan du jo bare kjøpe skjermer i stål, like the big boys do Neida.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå