RoaldJ Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 hehehe.. er litt redd for at den kommer til å stå leeeenge i den garasjen om den blir parkert der
Pedi Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 hehehe.. er litt redd for at den kommer til å stå leeeenge i den garasjen om den blir parkert der Lenge er jo relativt... E28en min er nok muligens på veien før han er klar, og jeg startet jo forsåvidt på E28en etter det var kommet lakk på E30en... Så med det snigletempoet jeg jobber i, så er lenge virkelig leeeeenge i denne sammenheng
Steven Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Nå må du få fart på sakene her å få skilter på bilen! E30meet 23-24juni
JAL_535i Skrevet April 14, 2012 Forfatter Skrevet April 14, 2012 haha ja skal sjekke om speila er ferdige på lakkering
Tynes944 Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Lest gjennom hele tråden nå, mye imponerende arbeid! Noe framgang eller? Å ja jeg ser at det er 8mnd siden siste update her
p.o Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 hehehe.. er litt redd for at den kommer til å stå leeeenge i den garasjen om den blir parkert der Lenge er jo relativt... E28en min er nok muligens på veien før han er klar, og jeg startet jo forsåvidt på E28en etter det var kommet lakk på E30en... Så med det snigletempoet jeg jobber i, så er lenge virkelig leeeeenge i denne sammenheng Kor det går med denne då? Fekk Pedi rett?
RoaldJ Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 rekner med denne bilen ruster bort snart... mer rust på den nå, en når han kjøpte den nesten (litt overdrevet kansje) jeg personlig har gitt opp bilen for lenge siden. og nå har Jon Arnold fått nye interesser, vannmoped. å den må han jo seff få til å gå fortere (tror han hvertfall ) så når interessen for scootere forsvinner, så kansje det blir liv i denne tråden igjen
Steven Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 rekner med denne bilen ruster bort snart... mer rust på den nå, en når han kjøpte den nesten (litt overdrevet kansje) jeg personlig har gitt opp bilen for lenge siden. og nå har Jon Arnold fått nye interesser, vannmoped. å den må han jo seff få til å gå fortere (tror han hvertfall ) så når interessen for scootere forsvinner, så kansje det blir liv i denne tråden igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå