RoaldJ Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 skjermer i stål vil ikke stå i stil med slik vi skal ha det.. vent og se.. vi bjunner muligens i morgen og montere skjemene
andybooy Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 jeg ville ikke sakt de var så smart å kappe sund orginale hjulbuene, stein å sand gnager lett ijennom glassfiber, jeg holder på med akkurat samme selv, men jeg valser hjulbuene ut til kanten på glassfiberen, slik at orginal buene tar meste av steinsprut og slikt, åsså slipper jeg at dekka stuker oppi breddinga og ødelegger noe;) men de blir jo sikkert bra fårde da ser jo stili ut iallefall;) Eller så kan du jo bare kjøpe skjermer i stål, like the big boys do Neida.. hehe hehe, jeg skal det;)
andybooy Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 jeg ville ikke sakt de var så smart å kappe sund orginale hjulbuene, stein å sand gnager lett ijennom glassfiber, jeg holder på med akkurat samme selv, men jeg valser hjulbuene ut til kanten på glassfiberen, slik at orginal buene tar meste av steinsprut og slikt, åsså slipper jeg at dekka stuker oppi breddinga og ødelegger noe;) men de blir jo sikkert bra fårde da ser jo stili ut iallefall;) m3- innerskjermer er bestilt for noen dager siden, om jeg ikke tar feil. (skal bestilles hvertfall) kjedlig å kappe i _helt_ nye (mine) skjermer da uansett hehe det blir nåkk bra skal du/dere se. åkei, da blir de jo bedre:p var litt skeptisk til den kappinga dær, men med nye indre sjermer blir de vell bra skal du se;)
JAL_535i Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 Solgt e39 din eller. ser ut så du har funnet deg ett stort prosjekt ja...nettopp kjøpt meg e30 jeg også som jeg skal skru litt på, men ikke så drastisk så deg...hehe Ja, så du hadde handla E30 du også ' E39'en er jo solgt for lenge siden =) Han jeg solgte den til vraka den tilogmed etter etpar mnd.. hadde jo Nissan Skyline en periode etter det, og nå har jeg hatt E46'en snart 1 år også.
Skimmy Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 skal du bare poppe på bredderne? for racinglook? eller sparkle å pynte?
JAL_535i Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Skrevet Mars 12, 2008 Fått gjort noe idag også faktisk Bl.a vært innom BT å gått gjennom div på søknaden min. Tilbake i garasjen begynte vi på breddingen. Tok faktisk litt lenger tid enn jeg trodde, men har fått tilpasset høyre fremskjerm idag. Regner med andre sida går noe raskere siden alt bare måles opp og lages likt på andre sida. Har forborret, og putta popnager feil vei i hulla for å holde oppe skjermen bare. Når begge sider er 100% blir det liming og popping. Måtte jo teste med en felg som lå rundtom her også da =)
JAL_535i Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 YES! M3 bredding ferdig på fremskjermene! God økt idag!! Lock and load! Ganske gåen i hendene etter hvert.. er vel 50 nagler på hver side. Det e najs
Astri Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Stiligt. Kor tid e målet å ha an ferdige egentlig? Det går jo ganske kjapt me dåkke.
JAL_535i Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Skrevet Mars 13, 2008 målet er vel egentlig første autoslalom runde 26. april
Astri Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Hehe, så me ska møtast på banen då. tenkte eg sku prøva meg i år eg o. Har jo kje feilhjulsdrift lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå