Pedi Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 Jeg har nå gravd frem en bunnpanne, og skal se om jeg ikke har en pick-up liggende også....
Sveddi Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 du vet tilfeldigvis ikje om noen som har en original støtfanger/frontfanger til salgs billigt?for den eg har mangle jo blinklys å det er ikje enkelt å finna til denna fangaren eg har...
Astri Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Han skrive på dette forumet. http://www.haugalandbilentusiaster.net/forum/index.php
RoaldJ Skrevet Mai 8, 2008 Skrevet Mai 8, 2008 knipsa noen bilder av de nye delene som har kommet... nye bremseskiver foran og bak. nye griller og nyrer. sorte sideblinklys og så fikk vi endra litt på setefestene, så mi ikke sitter oppi taket
JAL_535i Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Skrevet Mai 13, 2008 "ånda" var der idag også, så da gjorde vi ferdige bakstillinga med nye: - hjullagrer - bremseskjold - bremsesko - bremseskiver - bremseklossar - bremserøyr + stålomspunnede slanger - brekkwire'r og de overhalte kalipperane... kort sagt "alt nytt"... fekk også mekka litt på buret, det nærmer seg komplett det også.
leif harald Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Rått prosjekt Jeg også holder på med et likt prosjekt så hadde vert litt kjedeligt om dere skulle hatt samme farge, siden vi bor så nerme hverandre Hvilken farge har dere tenkt på?
Pedi Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Spiller vel ikke så stor rolle om fargen er noe tilsvarende? Det er jo sjelden 2 biler er like uansett, så lenge det ikke er lik senk og felger i tillegg?
Pedi Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Forresten, hvor kjøpte du de bremseslangene fra? Koed?
leif harald Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Spiller vel ikke så stor rolle om fargen er noe tilsvarende? Det er jo sjelden 2 biler er like uansett, så lenge det ikke er lik senk og felger i tillegg? ja, er sant det. Menmen får c, har ikke helt bestemt farge jeg alikavell så
RoaldJ Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Rått prosjekt Jeg også holder på med et likt prosjekt så hadde vert litt kjedeligt om dere skulle hatt samme farge, siden vi bor så nerme hverandre Hvilken farge har dere tenkt på? hehe.. tror vi var litt tidligere ut enn deg med prosjektet..? så da blir det eventuelt "kjedlig om du skulle hatt samme farge" og ikke omvendt. hehe.. ikke at det har noe å si da.. bilen er fårsåvidt snart klar for lakkboks.. fargen er blitt bestemt for lenge siden og er nevnt tidligere i tråden, hvit.' update`s.. idag ble buret laget ferdig og pungtet fast, klar til demontering og TIG sveising. platene mellom orginal og m3 bakskjermer i hjulbuene ble også laget ferdig og montert på h. sida.. blinklyshull i framskjermene ble også kappet. Jon A. legger ut bilder senere.
RoaldJ Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 foresten..... det meste av deler er handlet på Koed.
leif harald Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 okda, hvit som er planen min også. Skal dere ha hele hvit ?
RoaldJ Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 okda, hvit som er planen min også. Skal dere ha hele hvit ? Du får vente å se Når kjøpte du ditt prosjekt egentlig? Såg den svarte E30`en din her en dagen, Stod på sykkel/gangstien på Eide. Men den er vel solgt nå?
leif harald Skrevet Mai 21, 2008 Skrevet Mai 21, 2008 okda, hvit som er planen min også. Skal dere ha hele hvit ? Du får vente å se Når kjøpte du ditt prosjekt egentlig? Såg den svarte E30`en din her en dagen, Stod på sykkel/gangstien på Eide. Men den er vel solgt nå? nei er ikke min det, har kjøpt et vrak jeg som jeg har fått taki litt snadder til, samme som dere. Sjermer osv. Men blir nokk ikke klar før i slutten av sommeren utvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå